Ga naar inhoud
  • 0

eeprom lezen/schrijven


Naudje32

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik gebruik ook zo’n editor, is redelijk basic en een programma wat een ander gemaakt heeft.  Voordeel is dat je zonder diepgaande kennis al kleine aanpassingen kunt doen. Nadeel is dat doordat alles afgeschermd is, je niet exact ziet wat er op de achtergrond in de Eeprom aangepast is.

heb dat onderandere ondervonden met het plaatsen van de snelheidsschijf van 300 km. Na aanpassen van de eeprom werd de snelheid niet meer goed aangegeven. Gelukkig had ik de originele dump dus die weer teruggezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar doe ik niets mee. Die kan ook niet de dump aanpassen.

Ik heb een obd kast gekocht die de dump leest en op sd kaart wegschrijft. Off-line kan ik op mijn laptop de dump aanpassen. Needle-sweep activeren op zwart/wit tellers die het in adaptions niet ondersteunt. Zelfs dat menu kan ik dan activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja ik vraag dat omdat ik ten eerste de code moet uitlezen en wegschrijven om het te kunnen uploaden op een andere unit. daarnaast wil ik ook denk ik de needle sweep aan zetten.    ik heb een losse obd kabel maar kan nergens de pinouts vinden die ik nodig heb om een unit op 12v te krijgen en te kunnen uitlezen op een werktafel en dat is voor mijn polo 9N

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden