Ga naar inhoud
  • 0

Isolatiemateriaal motorbeschermkap


lonnebol

Vraag

Het is niet echt interieur, maar het lijkt me de meest logische plek om deze vraag te stellen.

Het isolatiemateriaal dat onder de motorbeschermkap zit is bij mij helemaal op en heb ik nu volledig van de kap getrokken. De kap zit nu ook niet meer op de motor zodat scherpe delen van de kap geen beschadigingen kunnen maken aan bekabeling of leidingen. Ik wil de kap wel weer graag terug erop zetten, want ik vind wel dat je de motor nu beter hoort als je naast de auto staat. Een vervangende tweedehands kap heeft zie ik al hetzelfde euvel met het uit elkaar vallen van het isolatiemateriaal en nieuw vind ik ook wat gortig.

Wat voor isolatiemateriaal zou ik op de beschermkap kunnen plakken? Het moet wel tegen de hitte kunnen natuurlijk. Ik kwam deze tegen en ook dit. Misschien nog andere suggesties of ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Waarom niet de originele weer bestellen?
Ik heb het niet meer voor ogen, maar ik dacht dat dat behoorlijk aan de prijs is. Ik ken in ieder geval nergens enkel het isolatiemateriaal vinden. Enkel de complete kap.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
deze zou ik nooit doen, is schuimrubber houd dus ook vocht vast en valt op den duur uit elkaar/vergaat. dit vind ik ook niks, is ook schuimrubber, en veeeeeeel te dik. 
Maar is dit niet wat er oorspronkelijk ook onder zit? Of iets dergelijks in ieder geval.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minuut geleden, lonnebol zei:

Ik heb het niet meer voor ogen, maar ik dacht dat dat behoorlijk aan de prijs is. Ik ken in ieder geval nergens enkel het isolatiemateriaal vinden. Enkel de complete kap.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk
 

Ik heb ooit een nieuwe besteld voor de 3C. Deze kwam met alle kunststofdrukkers. Misschien kan Jan @Diverje helpen met het nummer en prijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 uren geleden, wulfke zei:

Niet via een andere auto onderdelen leverancier te vinden zoals winparts of iets waar we als club wel korting krijgen ?

Dago Doetinchem (VW dealer) tot 30% korting op onderdelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zie nu trouwens dat ik mij misschien niet goed heb uitgedrukt. Het gaat niet om het isolatiemateriaal op de onderkant van de motorkap, maar het isolatiemateriaal op de plastic cover op de motor. De cover die je er af moet trekken wanneer je bij de motor moet zijn. Deze cover is per motortype verschillend lijkt mij.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zo dan
 
image.thumb.png.4310b80708910e4c911a68586254f2bf.png
image.thumb.png.99f5e3bd5bd88c84d19518f91d08995d.png
Die prijs had ik ook in m'n hoofd. Dat vind ik iets te gortig voor een stuk plastic dat je niet continu ziet.

En het plastic heb ik nog. Het is het isolatiemateriaal dat vergaan is en ik graag zou herstellen.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7.2 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden