Ga naar inhoud
  • 0

Hemelbekleding begint los te laten; hoe op te lossen?


lonnebol

Vraag

In mijn 3C begint bij de aansluiting tussen hemel en brillenhouder de stof los te laten. Je ziet een naad tussen het grijze kunststof van de brillenhouder. Het lijkt ook of de stof al los hangt boven het hoofd van de bestuurder en de zonneklep. Ik vrees dat de enige goede oplossing zal zijn de hemel er uit te halen en met 3M lijm weer netjes vast proberen te zetten.

Ik wil de auto graag nog een tijd rijden en zou dit graag oplossen. Heeft iemand hier ervaring mee of tips om dit op te lossen of andere ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zou met professionele lijm proberen het stof weer vast te lijmen. In een sedan een nieuw hemeltje plaatsen is een flinke uitdaging.

moet zeggen dat ik niet eerder gehoord heb dat bij een 3C de hemelbekleding loslaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oh jawel hoor. Heb al een tijdje hetzelfde euvel met loslatende hemelbekleding rondom de brillenhouder.
Het lijkt wel of de bekleding gespannen gelijmd is geweest, als ik het terugplaats kom ik chronisch iets te kort!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 hours ago, Mausey said:

Oh jawel hooremoji4.png. Heb al een tijdje hetzelfde euvel met loslatende hemelbekleding rondom de brillenhouder.
Het lijkt wel of de bekleding gespannen gelijmd is geweest, als ik het terugplaats kom ik chronisch iets te kort!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

hemel bekelding is gewoon gekrompen door de tempraturen 

 

enige goede oplossing is compleet vervangen  de rest komt met de tijd toch weer los 

laten doen kost je minimaal 350 euro  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
hemel bekelding is gewoon gekrompen door de tempraturen 
 
enige goede oplossing is compleet vervangen  de rest komt met de tijd toch weer los 
laten doen kost je minimaal 350 euro  

Hmmmm, da’s me te veel van het goede voor alleen de hemelbekleding. Heb me aangeleerd om me er niet meer aan te storen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op 14-7-2021 om 18:42, mikerosauer zei:

hemel bekelding is gewoon gekrompen door de tempraturen 

 

enige goede oplossing is compleet vervangen  de rest komt met de tijd toch weer los 

laten doen kost je minimaal 350 euro  

Vervangen bijna €600 ( prijs onderdeel )zie ETKA :blink2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, steef32 zei:

Dat is variant…. Hij heeft een sedan. Das flink lastiger

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, dieseltje zei:

Dat is variant…. Hij heeft een sedan. Das flink lastiger

Maar Maurice welke inhaakte op dit topic heeft een station waar Steef32 op zijn beurt op inhaakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden