Goedenavond mensen, daar ben ik weer. Vanavond weer het e.a. Aan de Passat gedaan. Eerst het b7 stuur incl. weerstandje. En deze werkt perfect. Daarna de clima Gen3 gedaan, en ook deze werkt perfect (icm de luchtkwaliteit sensor) Daarna was het nog niet zo laat, dus dat gelijk even het tpms knopje in te bouwen. Van de week had ik via vcds al gekeken of de code geaccepteerd zou worden en dat was het geval, dus de abs unit was geschikt. Daarna de functie weer uitgezet omdat de schakelaar etc er nog niet in zat. Vanavond dit ingebouwd en het rode rode draadje op pin 4 van de abs stekker gezet. So far so good.
Echter nu is het 1 kerst verlichting op het dashbord en kan vcds de abs unit niet meer vinden. Ik heb de accu al los gehad en het rode draadje maar even door geknipt, maar dat brengt helaas geen soulaas. Ik zal wel weer even een scan posten, maar is er iemand die toevallig al een antwoord weet?
Mvg. Kevin
Ps. Ik rij net naar huis vanaf de zaak, maar overal lijkt storing in te zitten.
Ook de clima lijd een eigen leven, de tankmeter geeft allemaal verschillende dingen aan, snelheidsmeter werkt niet etc. Je zou bijna denken. Dat er een bus storing in zit.
Vraag
Kevin Passat 2.0
Goedenavond mensen, daar ben ik weer.
Vanavond weer het e.a. Aan de Passat gedaan.
Eerst het b7 stuur incl. weerstandje. En deze werkt perfect.
Daarna de clima Gen3 gedaan, en ook deze werkt perfect (icm de luchtkwaliteit sensor)
Daarna was het nog niet zo laat, dus dat gelijk even het tpms knopje in te bouwen.
Van de week had ik via vcds al gekeken of de code geaccepteerd zou worden en dat was het geval, dus de abs unit was geschikt.
Daarna de functie weer uitgezet omdat de schakelaar etc er nog niet in zat.
Vanavond dit ingebouwd en het rode rode draadje op pin 4 van de abs stekker gezet.
So far so good.
Echter nu is het 1 kerst verlichting op het dashbord en kan vcds de abs unit niet meer vinden.
Ik heb de accu al los gehad en het rode draadje maar even door geknipt, maar dat brengt helaas geen soulaas.
Ik zal wel weer even een scan posten, maar is er iemand die toevallig al een antwoord weet?
Mvg. Kevin
Ps. Ik rij net naar huis vanaf de zaak, maar overal lijkt storing in te zitten.
Ook de clima lijd een eigen leven, de tankmeter geeft allemaal verschillende dingen aan, snelheidsmeter werkt niet etc.
Je zou bijna denken. Dat er een bus storing in zit.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
48
18
14
14
Popular Days
20 jul
31
21 jul
26
23 jul
20
14 jul
10
Top Posters For This Question
Kevin Passat 2.0 48 posts
maxx007at 18 posts
dieseltje 14 posts
wulfke 14 posts
Popular Days
20 jul 2021
31 posts
21 jul 2021
26 posts
23 jul 2021
20 posts
14 jul 2021
10 posts
Popular Posts
wulfke
Als er iets mis is met de canbus zouden beide draden al door moeten zijn of in kortsluiting liggen, indien 1 draad door zou je nog communicatie hebben maar wel een melding ivm "single wire operation"
Kevin Passat 2.0
Net naar huis toe gereden. Alles lijkt weer te werken, ook de airco. Ik heb nog een nieuwe fullscan gemaakt, die zal ik vanavond even posten, want volgens mij ben ik er nog niet helemaal. Ik wil
wulfke
Je zou kunnen kijken met bvb de ABS unit van Martijn (of een andere) en dan zonder de abs al in te bouwen hem gewoon aan te sluiten en kijken wat er dan gebeurd en wat je dan wel al allemaal kan benad
Posted Images
109 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten