Ga naar inhoud

onderhoud 30000 km passat GTE


bert111

Aanbevolen berichten

En wat een normaal 30000 km beurt moest worden loopt uit naar een nog niet te overzien garantiegevalletje :)

Met mijn chassisnr hebben ze dus vastgesteld dat er een terugroepactie is ( garantie ) op de hoge volt baterijen en in plaats van " gauw olie en wachten op de auto "

is het dus geworden " auto binnenbrengen en hopelijk s'avonds auto terug" geworden  , mijn afspraak staat voor 17 augustus ...

Wat zou er aan de hand zijn met mijn wagen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij doelen ze op de accu('s) achterin. Voor de elektrische/hybride aandrijving. Wellicht is er iets mis mee, dat moet je even bij de dealer navragen of op kenteken zoeken op ovi.rdw

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Ozzy zei:

Volgens mij doelen ze op de accu('s) achterin. Voor de elektrische/hybride aandrijving. Wellicht is er iets mis mee, dat moet je even bij de dealer navragen of op kenteken zoeken op ovi.rdw

Ons serviceteam zal volgende controles uitvoeren:
- Terugroepactie : ( 93G4 ) S-Reparatie HV-accu
- Terugroepactie : ( 93I6 ) W-Regelapparaat celmodule
- Terugroepactie : ( 96H3 ) W-Regelapparaat frontsensoren
- Groot Onderhoud

Link naar reactie
Delen op andere sites

93G4: deksel van het high voltage battery pack wordt vervangen en opnieuw vastgelijmd. Dit op risico van binnendringen van water te voorkomen. Specifiek issue voor MY 2020 GTE

9316: software upgrade

 

aangepast door tvc15
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, tvc15 zei:

93G4: deksel van het high voltage battery pack wordt vervangen en opnieuw vastgelijmd. Dit op risico van binnendringen van water te voorkomen. Specifiek issue voor MY 2020 GTE

9316: software upgrade

 

👍  moet nog wachten tot 17/8 .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
1 uur geleden, GlennGTE zei:

Al bekend wat ze hebben uitgevoerd bij de terugroepactie?  Ik mag eind september met mijn gte en ben dan de auto voor 2 dagen kwijt. Lijkt mij lang voor alleen vervangen van deksel

ja hoor , ze hebben de accu's er van onder gehaald , wat er juist gedaan is weet ik niet maar ik heb de auto smorgens om 8uur binnengedaan en s'avonds rond 18uur heb ik hem mogen gaan ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden