Ga naar inhoud
  • 0

Haperen Bluetooth streaming bij weg rijden


myronschroder

Vraag

Hallo, 

Sinds vandaag trots eigenaar van een b8 uit 2018. 

Ik weet even niet welke radio ik heb maar is de discovery met links en rechts knoppen. 

 

Probleem is nu dat zodra ik installed hij netjes verbind maar zodra muziek gaat spelen of iemand mij belt dan stoort/hapert dit enorm als ik 5-10min heb gereden is dit weg. Is dit een bekend probleem en op te lossen met een simpele software update? Of is hier wat anders aan de hand. 

Gr

Myron

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je een foto van de Discovery post kunnen sommige wel zien wat je hebt.
Mss kun je in het systeem opzoeken welke software versie je nu hebt, maakt ook duidelijk of er een nieuwere versie is.

Het probleem is mij niet helemaal duidelijk:
Jouw telefoon maakt een BT verbinding aan met de D. maar als je muziek begint te streamen, hapert de muziek ?
Heb je een iPhone of Android ?
Met welke App stream je muziek ?

Als voorbeeld: Ik stream vaak via Spotify. Als ik nét in de auto stap, stream ik nog via de WiFi, maar als ik wegrij is het signaal nog sterk genoeg om verbinding te houden maar te zwak om er data overheen te krijgen. Dan hapert de muziek bij mij ook.

Ik zet Spotify vaak op Offline en speel een gedownloadde lijst af. Werkt perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je 2 draaiknoppen hebt, dan is het inderdaad een Discover Media. De MIB 2.5 Pro heeft enkel touch knoppen.

Probeer hetzelfde eens met een andere telefoon. Als het euvel weer voorkomt, dan weet je dat het niet aan je telefoon ligt.

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden