Ga naar inhoud
  • 0

Spiegelverstelling werkt niet meer


lonnebol

Vraag

Vanochtend op mijn rit naar kantoor merkte ik opeens dat mijn rechterspiegel niet goed stond. Ik was even bang dat er iets niet goed was met de memorystoelen, maar toen ik met het knopje op de deur de spiegel wilde verstellen werkte ook niks. Idem dito aan de linkerzijde. Bij het achteruit inparkeren op kantoor en de knop op R ging de spiegel wel naar beneden, maar zodra de spiegel daarna naar zijn normale positie gaat/wil, stopt hij. Het lijkt of hij niet verder kan. Ik heb even snel gekeken, maar met de hand kan ik de spiegel verder doorduwen (in positie). Daarbij viel mij ook op dat de rechterspiegel erg los zit, en dan bedoel ik de totale behuizing. Hij zit niet gelocked. Nog even gekeken of de spiegels wilden inklappen, maar dat ging ook niet. Vanochtend de spiegels wel normaal kunnen uitklappen.

Iemand enig idee waar ik dit zou moeten gaan zoeken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
2 minuten geleden, maxx007at zei:

Heb je hem al uitgelezen? Wellicht staan er errors in, die je een stap in de goede richting duwen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Helaas nog niet. Dat kan ik vanavond helaas pas doen. Maar goede. Ik dacht dat van de spiegels niets werd opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zojuist moest ik even een stukje rijden, toen nog wat zitten pielen aan de spiegels en opeens gingen ze weer. De rechter spiegel zit nu ook stevig vast wanneer uitgeklapt. Miraculeus opgelost.

Is er de mogelijkheid iets van onderhoud aan die spiegels uit te voeren? De motortjes bijvoorbeeld, smeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden