Ga naar inhoud
  • 0

Firmware updaten Discovery Pro (Twente)


Recto78

Vraag

Ik heb Discovery Pro met firmware 0199, begreep dat er veel nieuwere versies beschikbaar zijn.
Is dat niet zelf te doen middels cd of USB?

Of is er iemand in Twente beschikbaar die dat kan/wel van de ledenlijst? Of ff naar de garage? Zal ook wel niet goedkoop zijn neem ik aan.

Daarnaast lukt het me nu al 2 jaar niet om de Navi te updaten. Het 1e jaar is dat wel gelukt. Ik volg precies de stappen die voorgeschreven worden.
Vandaar dat ik eerst de firmware wil laten updaten in de hoop dat dat helpt bij de navi update.

Alvast bedankt.
---------------------------------------------------------------------------
*** Edit, Rainesh heeft mijn firmware via remote geupgrade naar de laatste versie. Daarna was ik in staat Navi te updaten.
Systeem is stuk sneller nu. Goede support van Rainesh. Thx man.

aangepast door Recto78
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Doen ze helaas niet zomaar bij de dealer. Daar zijn ze van mening dat als het goed werkt, je er niet aan moet zitten. Dat kost geloof ik zo'n 5 á 6 tientjes, misschien meer.

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 uren geleden, Recto78 zei:

Woerden is wel een eindje weg ja. Er is dus helaas niemand in het oosten des lands?
Doen ze ook updates bij een dealer en is dat te betalen?

Dank

Zoek hier op de site naar Rainesh die doet het op afstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@hansjan die van jou gaat enorm vooruit want de laatste versie voor jouw systeem is 1427.

De laatste softwareversies (ongeacht systeem) verbeteren behoorlijk wat, dingen zoals snelheid, stabiliteit, appconnect, navigeren etc.

Er komen overigens geen nieuwe versies meer uit.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minutes ago, Rainesh said:

@hansjan die van jou gaat enorm vooruit want de laatste versie voor jouw systeem is 1427.

De laatste softwareversies (ongeacht systeem) verbeteren behoorlijk wat, dingen zoals snelheid, stabiliteit, appconnect, navigeren etc.

Er komen overigens geen nieuwe versies meer uit.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk
 

@Rainesh zal ik anders als dit schikt woensdag 27 oktober even bij je langs rijden? Ik ben dan in den haag bij VW Wittebrug alwaar ik een nieuw discovery pro scherm gemonteerd krijg ivm 2 dode pixel lijnen in het huidige scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@Rainesh zal ik anders als dit schikt woensdag 27 oktober even bij je langs rijden? Ik ben dan in den haag bij VW Wittebrug alwaar ik een nieuw discovery pro scherm gemonteerd krijg ivm 2 dode pixel lijnen in het huidige scherm.
Stuur me even een mail. Ik woon er letterlijk om de hoek. Maar waarom doen ze ook niet gelijk de update voor je? Als service eisen :)

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
16 minuten geleden, Rainesh zei:

@hansjan die van jou gaat enorm vooruit want de laatste versie voor jouw systeem is 1427.

De laatste softwareversies (ongeacht systeem) verbeteren behoorlijk wat, dingen zoals snelheid, stabiliteit, appconnect, navigeren etc.

Er komen overigens geen nieuwe versies meer uit.

Verstuurd vanaf mijn Mi 9 SE met Tapatalk
 

Jeuj, heb ik zo'n oude kar gekocht @Rainesh? 😂

Ik trof ook dit draadje over de upgrades, jij kunt dit remote uitvoeren? Ik ben wel benieuwd naar de laatste updates, het ruikt naar heel veel goeds! Met name de (opstart)snelheid is nu belabberd en benieuwd naar alle nice-to-haves die erbij komen. No pressure ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beste leden,

 

heb ook een discover pro systeem waarbij  ik een firmware update wil laten uitvoeren.

Volgens bovenstaande berichten zou het moeten kunnen.  En zou ik er op vooruit moeten gaan.

 

 

482794893_discoverprogegevens.thumb.jpg.4868faa9d5e5461811df9420bf7a409f.jpg

 

kom uit Groesbeek bij Nijmegen.  Iemand die hier in de buurt woon die dit kan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb Discovery Pro met firmware 0199, begreep dat er veel nieuwere versies beschikbaar zijn.
Is dat niet zelf te doen middels cd of USB?

Of is er iemand in Twente beschikbaar die dat kan/wel van de ledenlijst? Of ff naar de garage? Zal ook wel niet goedkoop zijn neem ik aan.

Daarnaast lukt het me nu al 2 jaar niet om de Navi te updaten. Het 1e jaar is dat wel gelukt. Ik volg precies de stappen die voorgeschreven worden.
Vandaar dat ik eerst de firmware wil laten updaten in de hoop dat dat helpt bij de navi update.

Alvast bedankt.

Pb gestuurd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden