Ga naar inhoud
  • 0

Discover pro start constant opnieuw op.


klaas

Vraag

Goedemorgen, sinds deze week start de Discover pro constant opnieuw op en lijkt te blijven "hangen", telefoon valt ook uit. Krijg ook de melding in het display bij de tellers dat de verkeersbord herkenning niet beschikbaar is. Soms werkt alles wel weer. Wat zou het kunnen zijn en wat kan de  de oplossing zijn? Alvast bedankt voor het antwoorden.

 

aangepast door klaas
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
7 hours ago, Ozzy said:

Hooguit dat de instellingen gereset worden. Als er door niemand een update is uitgevoerd, dan kan je dat uitsluiten. Een kaart update kan dit niet veroorzaken.

Heb je al uitgelezen op fouten? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat je zou kunnen proberen is even de aan/uit knop ingedrukt houden tot ie herstart. Als dat geen soelaas biedt, dan eventueel de accu polen even loshalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ok bedankt voor de tips, de eerst heb ik al een paar keer geprobeerd maar gaf geen soelaas. Accu polen even los, geeft dat verder geen problemen?
Kreeg ook de tip dat het met een update te maken kan hebben? Ik heb geen update uitgevoerd trouwens...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hooguit dat de instellingen gereset worden. Als er door niemand een update is uitgevoerd, dan kan je dat uitsluiten. Een kaart update kan dit niet veroorzaken.

Heb je al uitgelezen op fouten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je al eens geprobeerd om op te starten terwijl je telefoon niet in de buurt is, of met uitgeschakelde Bluetooth, zodat je geen Bluetoothverbinding opbouwt?  Als dat het probleem niet oplost, dan kan je in ieder geval je telefoonverbinding als oorzaak uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 hours ago, tvc15 said:

Heb je al eens geprobeerd om op te starten terwijl je telefoon niet in de buurt is, of met uitgeschakelde Bluetooth, zodat je geen Bluetoothverbinding opbouwt?  Als dat het probleem niet oplost, dan kan je in ieder geval je telefoonverbinding als oorzaak uitsluiten.

Net zonder telefoon in de buurt de Discovery pro opgestart, dat lukt wel maar na een 10 tal; seconden bevriest alles en is ie niet meer benaderbaar en start ie opnieuw op. Net of loopt de harde schijf vast en reboot hij…

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 hours ago, Ozzy said:

Wat je zou kunnen proberen is even de aan/uit knop ingedrukt houden tot ie herstart. Als dat geen soelaas biedt, dan eventueel de accu polen even loshalen.

Aan/uit knop geprobeerd, herstart wel maar loopt ook weer vast. En reboot en komt in een soort “loop”

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Updating, met Cardik gesproken hij heeft geen idee wat het zou kunnen zijn. Advies is van hem om contact te zoeken met Rob uit Woerden. Die heeft er volgens hem het meeste verstand van. Weet iemand hoe ik met hem in contact kan komen?

 Tevens de lokale vw dealer gesproken die kan pas op 8 juli een software updating doen.

aangepast door klaas
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ik ook gehad, mijn Passat is maandag bij de dealer geweest voor de 30k beurt en daarbij melding gemaakt. De mijne viel uit, eerst met een harde electronische piep, daarna uit en weer opnieuw opstarten. Gebeurde eerst sporadisch, laatst in een rit van 1,5 uur wel 7 keer.

Dealer heeft nieuwe software geladen en daarmee lijkt het voor nu verholpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 hours ago, Koots said:

Heb ik ook gehad, mijn Passat is maandag bij de dealer geweest voor de 30k beurt en daarbij melding gemaakt. De mijne viel uit, eerst met een harde electronische piep, daarna uit en weer opnieuw opstarten. Gebeurde eerst sporadisch, laatst in een rit van 1,5 uur wel 7 keer.

Dealer heeft nieuwe software geladen en daarmee lijkt het voor nu verholpen. 

Ok, dan heb je geluk gehad. Na een update was er geen verbetering bij mij en daarom heb ik een Rob een nieuwe set in laten zetten met Carplay. Erg blij mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden