Ga naar inhoud

Bestellen Ross-Tech kabel


R-line

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van een originele Ross-Tech kabel.

Waar kun je die het beste aanschaffen?

Iemand al eens bij RossTech zelf besteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 2x een direct bij Ross tech besteld toen ik voor werk in Amerika was waar van 1tje voor @rachid, de tweede voor mij zelf heb ik in Nederland gekocht bij https://www.priemus.nl/ goede service. de soft ware kan je downloaden waar je wil zo lang het maar een orginele dealer is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem zelf bij Randstad Car Solutions besteld. Is een officiële importeur en die vertalen de software ook.
Verder weinig meer met ze te maken gehad. Kabel doet wat ie moet doen.
 
Kleine correctie... volgens Rosstech is RCS geen importeur maar wel een officiële dealer/partner. Ze assembleren zelf en ze brengen idd vertaalde versie van de software uit.

Rosstech heeft regelmatig trade-in acties. Bij inleveren oude kabel een flinke korting op nieuw in de VS. Maar wa's helaas niet van toepassing op de kabel via RCS. Heb een keurig mailtje gekregen met de uitleg en het advies de oude kabel te verkopen en een nieuwe aan te schaffen. Overigens heb ik de nieuwe ook weer bij RCS gekocht. Maar Duitsland is zo te zien wel goedkoper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 VIN versie besteld bij RCS (zit bij mij om de hoek, ik had gehoopt daar op te halen maar verzenden alleen, wel gratis overigens), bedankt voor alle reacties.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee dat niet, maar ik had hem snel nodig, in Duitsland wel stuk goedkoper, zeker zonder dat prul koffertje.

Werkt in ieder geval prima, geen problemen met contact maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb ze altijd al van Ross-tech(sinds 2001) zelf, zowel van USA naar Nederland laten sturen als in USA als ik daar was, zeer goed contact met hen ook voor spare-parts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden