Ga naar inhoud

Knop voor menu instellingen


KC3110

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik wil graag de instelling wijzigen dat als ik wegrijd de deuren automatisch vergrendelen. Ik las dat je daarvoor in het menu moet zijn. Alleen ik vind geen mogelijkheid om hierin te oomen met de ruitenwisser hendel.... iemand een idee ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minutes ago, KC3110 said:

Beste mensen,

Ik wil graag de instelling wijzigen dat als ik wegrijd de deuren automatisch vergrendelen. Ik las dat je daarvoor in het menu moet zijn. Alleen ik vind geen mogelijkheid om hierin te oomen met de ruitenwisser hendel.... iemand een idee ? 

in menu comfort zit die dacht ik uit me hooft 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk type teller heb je?

Met een groot scherm of een half scherm?
Als je een groot scherm hebt, ook wel full fis moet dat in comfort menu ingesteld worden. Dat werkt het makkelijkst als je ook stuurbediening hebt.
Als je geen stuurbediening hebt, kun je dat ook mbv VCDS programmeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik heb geen stuurbediening. Kan dit niet makkelijk geactiveerd worden met de knoppen vergrendelen - ontgrendelen aan de deur bestuurderszijde ? In het boekje staat middels de ruitenwisser hendel... alleen daar zue ik geen optie zitten.... kenteken is 74-SX-TL....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op de ruitenwisser hendel ook aan her uiteinde een wip knopje, niet de regelaar van de interval, maar echt aan het uiteind op de top?

en welk type scherm heeft je auto? Plaats anders een foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden