Ga naar inhoud
  • 0

Hoe werkt climate control 3C variant 2009 ?


KC3110

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi hoi Vinniepilon. Ooohjee ik zag dat staan, maar kan ik dan geen vraag stellen ? Ik ben heel blij met de 3C, alleen zit er geen boekje bij en vraag ikmij af hoe de climate control werkt. Ik zie geen knop airco staan, alleen econ... etc. Sorry en excuses ik ben aan het uitvogelen hoe eea werkt. Groetjes Ken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 uren geleden, KC3110 zei:

Hoi hoi Vinniepilon. Ooohjee ik zag dat staan, maar kan ik dan geen vraag stellen ? Ik ben heel blij met de 3C, alleen zit er geen boekje bij en vraag ikmij af hoe de climate control werkt. Ik zie geen knop airco staan, alleen econ... etc. Sorry en excuses ik ben aan het uitvogelen hoe eea werkt. Groetjes Ken.

Als je een beetje geduldig bent, dan kan je zeker vragen stellen. We hebben vele mensen gehad die alleen een vraag stelde en toen weer vertrokken waren. 
 

maar even on-topic, plaats anders een foto van Climatecontrol unit. Dan kunnen vertellen hoe die werkt. 
 

ps foto’s verkleinen kan je via Whatsapp bijvoorbeeld doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 uren geleden, Vinniepilon zei:

Als je een beetje geduldig bent, dan kan je zeker vragen stellen. We hebben vele mensen gehad die alleen een vraag stelde en toen weer vertrokken waren. 
 

maar even on-topic, plaats anders een foto van Climatecontrol unit. Dan kunnen vertellen hoe die werkt. 
 

ps foto’s verkleinen kan je via Whatsapp bijvoorbeeld doen. 

Hoi hoi deze. 

20210527_173001.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ronde schijf links kan je aan draaien om de temperatuur bestuurder bij te stellen (warmer of kouder) de temperatuur kan je dan in de kleine display links aflezen. Bovenste knop in de schijf is voor de voorruit verwarming. De onderste knop van de schijf is voor de achterruit verwarming.

Middelste schijf is voor manueel de blazer snelheid in te stellen. On/Off is gewoon volledig het systeem aan of uit zetten. DUAL toets is dat wanneer de bestuurder zijn temp instelling verzet dan zal de bijrijder automatisch mee gaan. Zodra de bijrijder zijn temp verzet zal de dual functie uit gaan. Met terug een druk op de dual knop zal de temp van de bijrijder terug naar dezelfde gaan als de bestuurder.

Rechtse schijf is temp instellen bijrijder. Bovenste knop in de rechtse schijf is de auto stand. Hiermee zal de blower snelheid automatisch worden aangepast volgens de gemeten en ingestelde temperatuur. Ook zal er  enkel lucht worden geblazen via de indirecte rooster en minder of niks via de overige roosters.

De ECON knop schakelt de airco functie uit en heb je dus gewoon ventilatie. 

De 4 toetsen in het midden,

↩ toest is voor de interne circulatie voor bvb bij vervuilde buitenlucht of rijden in een lange tunnel zal hij enkel intern lucht circuleren ipv ook buitenlucht mee te nemen.

De overige 3 toetsen zijn een keuzeknoppen om te kiezen langs welke roosters u wenst lucht te krijgen. Zodra 1 van de toetsen actief zijn gaat de auto functie uit. Ook wanneer u manueel de blower snelheid bijsteld zal de auto functie uitschakelen. 

Dat was het zo een beetje denk ik. Maar niet echt dingen bij welke ik denk dat u zelf wel had kunnen ontdekken door er wat mee te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden