Ga naar inhoud
  • 0

Help! MIB2 (Delphi) bricked?


Knocky

Vraag

Ok! Ik geef geef toe! Het was stom om zelf te proberen, maar het leek me een leuk project. 
Ik heb geprobeerd wat extra optie vrij te schakelen op mijn VW Discover radio. (MST2 0981D). Direct na het uitvoeren van het script herstartte mijn Radio en bleef dat doen tot ik em uitzette. 
Ik weet dat het met veel moeite mogelijk is om er weer leven in te blazen (seriele verbinding), ik heb de backup bestanden nog die ik van te voren gemaakt heb.

Wie o wie kan mij helpen, of de juiste richting op wijzen?

Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.

 

Bas

aangepast door Knocky
Spelfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
6 uren geleden, Knocky zei:

Nou de unit ligt bij @Passat Rdi, en @Bonny geeft mentale ondersteuning. Ik ga duimen, een kaarsje aansteken, een indianen dans doen en misschien Emiel Ratelband even bellen.
emoji6.png
Bij voorbaat alvast bedankt voor de poging emoji854.pngemoji85.pngemoji1317.png

Als hij nog te redden is dan zijn @Passat Rdi en @Bonny de aangewezen personen. Gaat vast goed komen. Hou ons op de hoogte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb niks ontvangen op m'n voel sprieten Bonn. Heb het wel opgelost 🤣 door middel van nieuwe set. Unit was niet meer te benaderen met vcds of serial. De dub deed ook niks. Kreeg wel wat info en plaatjes uit Polen hoe de emmc uit te lezen en proberen te recoveren, maar dit is gekken werk. Dus hub binnen kort nieuwe set er in en door. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden