Ga naar inhoud
  • 0

RNS expert gezocht


M de Golf

Vraag

Hoi iedereen,

 

de aansluiting van de DAB+ achterop mijn RNS510 is stuk, het pinnetje in het midden is afgebroken.. Nou zoek ik iemand die dit kan repareren ! Dealer kan namelijk niks behalve een nieuwe verkopen en het enige bedrijf wat wel zou kunnen repareren vraagt er eeb slordige €1000 voor en dat is het mij zeker niet waard.

Ook wil ik graag een kaartupdate en VIM geactiveerd hebben en als het even kan wil ik ook een SSD laten plaatsen !

wie o wie kan mij helpen ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Update: Gisteren bij Dieseltje langs geweest om de DAB+ aansluiting te vervangen, kaartupdate geïnstalleerd en VIM te activeren en gezellig ouwehoeren over auto’s natuurlijk !

Kaartupdate is geslaagd, VIM was niet mogelijk helaas maar de grootste pech is dat de dab+ niet naar behoren werkt. Van het constant wegvallen en terugkomen van het signaal tot aan minuten lang geen signaal en dan minuten lang weer wel.

Er zullen weinig mensen zijn die dit kunnen verklaren of oplossen maar tips zijn altijd welkom !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Was leuk om je te ontmoeten.
Enige manier om te testen is om een andere DAB radio in jouw auto te plaatsen en kijken wat die voor ontvangst heeft, of jouw radio in een andere wagen te plaatsten (uiteraard met dab ontvangst). 
Antenne of antenne versterker kunnen ook nog een veroorzaker zijn, maar misschien is de kabel die ik vervangen heb ook wel defect geraakt :-( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden