Ga naar inhoud
  • 0

Iemand ervaring met de dakantenne?


Paul1967

Vraag

Hallo,

 

Heeft iemand ervaring met deze dak antenne ATBB 3785.01 FM / DAB+ / GPS dak antenne van duitse afkomst voor als vervanger van de huidige gps dak antenne van mijn cc. Grote voordeel is dat dit ook een DAB+ antenne is. Hoor graag als iemand deze antenne kent.

 

338a46123e9f38a7b836ff45bdf69111.jpg0fced72b6ac371982524f321dfaca08a.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Let wel op dat de bovenste geen GPS aansluiting heeft.
Thx had ik ik overzien. Het gaat om de onderste idd. De huiding dak antenne vervangen door dat exemplaar. Lijkt mij de beste ontvangst plek voor signalen van Dab en de rest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Thx had ik ik overzien. Het gaat om de onderste idd. De huiding dak antenne vervangen door dat exemplaar. Lijkt mij de beste ontvangst plek voor signalen van Dab en de rest.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Ik zou niwt weten waarom deze het beter zou doen dan die andere van Calearo. En hier bij moet ook nog eens de hemel los. Wat op zich al een niet zo heel fijn klusje is ...


Ik heb die andere en heb er geen enkel probleem mee. Zelf nu in de mk6 niet en die heeft niet eens een dak antenne

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik zou niwt weten waarom deze het beter zou doen dan die andere van Calearo. En hier bij moet ook nog eens de hemel los. Wat op zich al een niet zo heel fijn klusje is ...


Ik heb die andere en heb er geen enkel probleem mee. Zelf nu in de mk6 niet en die heeft niet eens een dak antenne

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk


Hoe de ontvangst is is ook zeer afhankelijk waar je woont. Hier in noord limburg is het niet geweldig. Zelfs in mijn bedrijfs wagen een Q6 2020 is het ontvangst hier niet zo geweldig. Dus een dak antenne kan de ontvangst alleen maar bevorderen lijk mij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoe de ontvangst is is ook zeer afhankelijk waar je woont. Hier in noord limburg is het niet geweldig. Zelfs in mijn bedrijfs wagen een Q6 2020 is het ontvangst hier niet zo geweldig. Dus een dak antenne kan de ontvangst alleen maar bevorderen lijk mij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Ik woon zelf ook in Limburg maar zelfs in heuvelland nog geen probleem mee gehad ? Heb je al eerder een radio met dab+ ervaren ?

Am/fm is idd de ontvangst niet altijd geweldig

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik woon zelf ook in Limburg maar zelfs in heuvelland nog geen probleem mee gehad ? Heb je al eerder een radio met dab+ ervaren ?

Am/fm is idd de ontvangst niet altijd geweldig

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Mijn bedrijfs wagens Audi Q6 van 2020 heeft DAB en dat werkt hier ook niet geweldig. Maar als ik uit de regio ben werkt het wel goed. Jij komt regio weert begreep ik. Vlak bij roermond met een mega zendmast in de achtertuin dus altijd goede ontvangst. En de heuvelande heb ook geen problemen. buiten dat is je antwoordt geen antwoordt op mijn vraag. Ik vroeg of iemand ervaring had en niet wat ze zelf allemaal hebben

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mijn bedrijfs wagens Audi Q6 van 2020 heeft DAB en dat werkt hier ook niet geweldig. Maar als ik uit de regio ben werkt het wel goed. Jij komt regio weert begreep ik. Vlak bij roermond met een mega zendmast in de achtertuin dus altijd goede ontvangst. En de heuvelande heb ook geen problemen. buiten dat is je antwoordt geen antwoordt op mijn vraag. Ik vroeg of iemand ervaring had en niet wat ze zelf allemaal hebben

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Ja idd want ik rij ook alleen in weert ....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja idd want ik rij ook alleen in weert ....

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

dit is toch geen antwoordt op mijn vraag. Graag serieuze reacties anders reageer niet aub.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dit is toch geen antwoordt op mijn vraag. Graag serieuze reacties anders reageer niet aub.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Jou antwoord wel dan ? Omdat er in roermond een zendmast staat dat ik wel goed ontvangst heb als of ik alleen maar in de regio rijdt .


Maar kerel succes er mee


Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Jou antwoord wel dan ? Omdat er in roermond een zendmast staat dat ik wel goed ontvangst heb als of ik alleen maar in de regio rijdt .


Maar kerel succes er mee


Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Dank je wel

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor een zo goed mogelijke dab+ ontvangst (ook in buiten gebieden) zou ik voor een grotere Calearo antenne gaan. Zo’n kleine haaie vin antenne is erg beperkt. Zelf heb ik de 7677932 erop staan. Lastig ook om te vergelijken, je moet dan wel hetzelfde radio station vergelijken.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Voor een zo goed mogelijke dab+ ontvangst (ook in buiten gebieden) zou ik voor een grotere Calearo antenne gaan. Zo’n kleine haaie vin antenne is erg beperkt. Zelf heb ik de 7677932 erop staan. Lastig ook om te vergelijken, je moet dan wel hetzelfde radio station vergelijken.  
16 v Combi maar helaas zonder GPS. Maar thx voor je antwoordt

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik woon iets ten noorden van@Paul1967 en rij een B8 met standaard dakantenne. Radio ontvangst (DAB+ en FM) is beroerd vlakbij huis. Weet niet zeker of het aan het radio-signaal ligt:
In huis heb ik op een slaapkamer èn op zolder een Teufel 3Sixty staan met een zeer goede DAB+ ontvangst. Zelfs met de telescoopantenne ingeklapt.
Dus in de auto luister ik meestal naar de storingsvrije Spotify App.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik woon iets ten noorden van@Paul1967 en rij een B8 met standaard dakantenne. Radio ontvangst (DAB+ en FM) is beroerd vlakbij huis. Weet niet zeker of het aan het radio-signaal ligt:
In huis heb ik op een slaapkamer èn op zolder een Teufel 3Sixty staan met een zeer goede DAB+ ontvangst. Zelfs met de telescoopantenne ingeklapt.
Dus in de auto luister ik meestal naar de storingsvrije Spotify App.
Buiten in mijn mancave staat standaart een dab ontvanger gekoppeld aan een versterker maar wel een buiten antenne eraan. Perfect ontvangst. Maar dan staat alles stil en in de wagen niet. Ben van plan om deze antenne (zie foto) te testen op de CC. Meer kunnen we niet doen om het optimaal te krijgen. Anders wordt het locaal deezer aanzetten

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk


ceff588eed98aed164092a62639a5af9.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Van de week bij Carplace Soundcenter in uden de Calearo 16V Dab, gps , fm antennen laten plaatsen. Nu is de ontvangst in deze regio stukke beter geworden. Kost wat maar dan heb je ook wat. Probleem opgelost



Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden