Ga naar inhoud
  • 0

Passat B7 bi xenon


KlaasWiebe

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ook even opmerken, dat als de werkwijze van vervangen van een lamp gelijkende is aan voorgaande modellen passat, dat dan de bumper eraf moet. Beste is ook ineens beide lampen te vervangen om geen kleurverschil te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minute ago, wulfke said:

Ook even opmerken, dat als de werkwijze van vervangen van een lamp gelijkende is aan voorgaande modellen passat, dat dan de bumper eraf moet. Beste is ook ineens beide lampen te vervangen om geen kleurverschil te hebben.

Is dat als je de hele unit vervangt of ook als alleen de lamp vervangt.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, wulfke zei:

Ook even opmerken, dat als de werkwijze van vervangen van een lamp gelijkende is aan voorgaande modellen passat, dat dan de bumper eraf moet. Beste is ook ineens beide lampen te vervangen om geen kleurverschil te hebben.

Dat zal zonder twijfel het geval zijn. Vw maakt alles graag zo moeilijk mogelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minuut geleden, KlaasWiebe zei:

Is dat als je de hele unit vervangt of ook als alleen de lamp vervangt.?

Bij de 3C en de gewone B7 moet de bumper eraf en moet de volledige koplamp gedemonteerd worden om erna de lampen te kunnen vervangen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Just now, wulfke said:

Bij de 3C en de gewone B7 moet de bumper eraf en moet de volledige koplamp gedemonteerd worden om erna de lampen te kunnen vervangen. 

Ok. Nou is mijn ervaring dat de bumper redelijk makkelijk te demonteren is.

Maar dat is bij de oudere types dan....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zojuist, KlaasWiebe zei:

Ok. Nou is mijn ervaring dat de bumper redelijk makkelijk te demonteren is.

Maar dat is bij de oudere types dan....

Enkel ervaring bij de 3C en daar moet de modderkuip aan de voorwielen deels losgemaakt worden om aan een paar moeren te kunnen..

Wou het gewoon even meedelen dat het "lampen vervangen" niet even een klusje is van een kwartiertje. 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bumper van een B7 is inderdaad vrij makkelijk te demonteren.

Dit is nodig om de koplamp te demonteren. en/of lapmjes te gaan vervangen.. mijn ervaring is in elk geval dat het vrij lastig tot vrijwel niet te doen is om lampjes te vervangen zonder de hele unit te demonteren.

aangepast door Thijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bumper van de B7 is in mijn ervaring een stuk eenvoudiger om los te halen dan de B6/3C. Maar nog steeds een rare constructie om dat te moeten doen om “even” een lampje te wisselen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 minuten geleden, KlaasWiebe zei:

Ok dat scheelt.

 

Is wel even een gepriegel, maar een (goede) monteur lukt het wel. is in ieder geval niet ondoenlijk!  Mijn rechter lamp begon te flikkeren bij een hobbeltje, en lichtelijk kleurverschil.

 

Leuk trouwens, een mede fries met een dikke B7 Highline!

aangepast door ChristiaanB7
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden