Ga naar inhoud
  • 0

Tijd aanpassen en ander wagen parkassist


Paul1967

Vraag


Hallo, hoe kan kan ik de tijd aanpassen in mij Mib ? Kan nergens iets van tijd en datum vinden wat ik kan aanpassen. En vraag 2 hoe kan ik een andere wagen selecteren in park assist ? Ik rij een CC en geen travel bus 5840192e69f59e789e848985e8715ad3.jpg20c4023af3a944a3d97de1b6122d7784.jpg
 
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo, hoe kan kan ik de tijd aanpassen in mij Mib ? Kan nergens iets van tijd en datum vinden wat ik kan aanpassen. En vraag 2 hoe kan ik een andere wagen selecteren in park assist ? Ik rij een CC en geen travel bus 5840192e69f59e789e848985e8715ad3.jpg20c4023af3a944a3d97de1b6122d7784.jpg
 
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
 


Dan zal het hem moeten om coderen denk k

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voor de dab ontvangst heb ik gekozen voor deze set zodat ik geen nieuwe kabels hoef te trekken van achter naar voren. Wij wonen in een lastig gebied kwa dab signalen ( venray ) maar moet zeggen deze set doet zijn werk. Zowel fm als dab is in Venray zelf goed net buiten Venray uitstekend. Ben erg tevreden 20841ed1be436229c9ae3b7bc30885b9.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb even op youtube wat filmpjes gekeken over het instellen van de datum en tijd. Wat mij opviel is dat alle modellen een knop in het setup menu hebben waar je de tijd en datum kun instellen. Mijn oude rns 510 had ook gewoon zo'n menu.
Mis ik iets of heb ik wel ergens zo,n knop zitten waardoor ik handmatig de datum en tijd kan aanpassen. ??7eff480059a2d0c1bd5855283c835b50.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Even uit me hooft dm neemt de ingestelde tijd van je mfa over die kan je in je teller menu wijzigen

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk


Wil jij ff in je setup kijken of jij die mogelijkheid wel hebt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
 Vergelijk niet met de systemen van golf7 of passat B8. Die systemen hebben meer opties. Zoals ik al aangaf, wordt t bepaald door je teller. Vanaf een bepaalde sw stand wordt de tijd pas doorgegeven.
Thx, heb contact opgenomen met @PassatRdi en die herkende het probleem gelijk en kwam met een passende oplossing.
Wat een geweldig forum is die

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
18 hours ago, Paul1967 said:

Voor de dab ontvangst heb ik gekozen voor deze set zodat ik geen nieuwe kabels hoef te trekken van achter naar voren. Wij wonen in een lastig gebied kwa dab signalen ( venray ) maar moet zeggen deze set doet zijn werk. Zowel fm als dab is in Venray zelf goed net buiten Venray uitstekend. Ben erg tevreden emoji106.pngemoji106.pngemoji106.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

 

Mag ik vragen waar je dit setje vandaan hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Voor de dab ontvangst heb ik gekozen voor deze set zodat ik geen nieuwe kabels hoef te trekken van achter naar voren. Wij wonen in een lastig gebied kwa dab signalen ( venray ) maar moet zeggen deze set doet zijn werk. Zowel fm als dab is in Venray zelf goed net buiten Venray uitstekend. Ben erg tevreden 20841ed1be436229c9ae3b7bc30885b9.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk


Je hoeft er maar 1 te trekken dat valt best wel mee minder dan een half uur werk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Je hoeft er maar 1 te trekken dat valt best wel mee minder dan een half uur werk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Hier kan je gewoon gebruik maken van de bestaande kabel en het werk erg goed. Ieders keuze

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden