Ga naar inhoud
  • 0

Electrische Achterklep gaat soms vanzelf open


esmamaju

Vraag

Hallo, ik heb nu een paar keer gehad dat ik in de ochtend beneden kom en de achterklep open staat terwijl de auto gesloten is.

Eerst dacht ik dat ik misschien per ongeluk op het kofferbak knopje van de afstandsbediening gedrukt had, maar daar let ik nu op. 

Ik heb keyless entry met keyless protector chip erin. Passat Variant GTE 2018

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

"Vanaf de slaapkamer" is dan ook een breed begrip.. tenzij uw slaapkamer een kooi van Faraday is, dan is het inderdaad niet normaal. Maar uw slaapkamer kan even goed een paar meter van de wagen af zijn. Wil ik maar zeggen dat wij uw situatie niet kennen en we dus ook geen idee hebben wat de afstand is van daar tot aan de wagen. Weet wel dat je vanaf de slaapkamer wel meerdere dingen kan openen 😂🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
"Vanaf de slaapkamer" is dan ook een breed begrip.. tenzij uw slaapkamer een kooi van Faraday is, dan is het inderdaad niet normaal. Maar uw slaapkamer kan even goed een paar meter van de wagen af zijn. Wil ik maar zeggen dat wij uw situatie niet kennen en we dus ook geen idee hebben wat de afstand is van daar tot aan de wagen. Weet wel dat je vanaf de slaapkamer wel meerdere dingen kan openen
Dat klopt wel een beetje Peter, daar gaan deuren open die vaak voor anderen gesloten blijven.

via tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Diver zei:

Dat klopt wel een beetje Peter, daar gaan deuren open die vaak voor anderen gesloten blijven.emoji41.png

En hoe je op een knopje kan drukken terwijl de sleutel in de broek zit is me een raadsel. Meestal als ik in de slaapkamer ben heb ik geen broek mee aan 😂

Maar we dwalen af van de essentie van dit topic vrees ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
4 minutes ago, wulfke said:

En hoe je op een knopje kan drukken terwijl de sleutel in de broek zit is me een raadsel.

Vaak zat gebeurt bij mij. Heb auto wel eens aangetroffen in de winter, zat interieur tot achterkant voorstoelen in de aan gevroren rijp🤣.

Vanaf toen keek ik altijd even naar buiten voor ik naar bed ging.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En hoe je op een knopje kan drukken terwijl de sleutel in de broek zit is me een raadsel. Meestal als ik in de slaapkamer ben heb ik geen broek mee aan
Maar we dwalen af van de essentie van dit topic vrees ik..
Nou ja afdwalen dat van dat knopje klopt wel weer in de slaapkamer, maar beter stoppen nu, anders gaat de klep weer open.

via tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden