Ga naar inhoud
  • 0

Navi lock verwijderen


Soeplepel

Vraag

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Die "paddestoelen" kun je gewoon met een tangetje losdraaien. Even iets er tussen zodat ze niet beschadigen, dan gaan ze heel eenvoudig los.

Als je er iets gewilders in zet dat zou ik de Navilock gewoon laten zitten, zo niet dan moet je een nieuw frontje anders blijf je met gaten zitten.

Maar ik laat bewust de 315 zitten in plaats van een upgrade. De 315 wil geen hond.

Weet niet hoe het nu is, maar een aantal jaren geleden hebben ze tot 2x toe mijn 510 professioneel verwijderd. Sindsdien ben ik genezen.

aangepast door Harrynak63
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dank voor jullie reacties. Het probleem is opgelost. Er zou inderdaad een speciaal soort tangetje voor nodig zijn. Deze heb ik niet in mijn bezit.

Ik heb de dealer benaderd maar ik vond het nogal gedoe voor zoiets relatief simpels. Zoiets als: als u zorgt dat hij er maandagmorgen om 8.00 uur staat dan zullen wij er in de loop van de dag naar kijken. Terwijl ik denk: hoezo? Het is jullie product, even met een tangetje erbij en de klant is geholpen.

Zo ging het gelukkig wel bij automat. Kom maar even langs, een medewerker was binnen een paar minuten klaar.

Daarna naar huis, en de radio omgebouwd...gelukkig allemaal erg plug & play. Van de enorme berg meegeleverde kabels was ik maar 5% nodig of zo.

Vervolgens de "paddestoelen" weer gemonteerd, wat trouwens met de hand gaat maar je krijgt ze niet meer met de hand los. Dus de navilock past er weer mooi op.

 

Groeten,

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 uren geleden, Soeplepel zei:

Dank voor jullie reacties. Het probleem is opgelost. Er zou inderdaad een speciaal soort tangetje voor nodig zijn. Deze heb ik niet in mijn bezit.

Ik heb de dealer benaderd maar ik vond het nogal gedoe voor zoiets relatief simpels. Zoiets als: als u zorgt dat hij er maandagmorgen om 8.00 uur staat dan zullen wij er in de loop van de dag naar kijken. Terwijl ik denk: hoezo? Het is jullie product, even met een tangetje erbij en de klant is geholpen.

Zo ging het gelukkig wel bij automat. Kom maar even langs, een medewerker was binnen een paar minuten klaar.

Daarna naar huis, en de radio omgebouwd...gelukkig allemaal erg plug & play. Van de enorme berg meegeleverde kabels was ik maar 5% nodig of zo.

Vervolgens de "paddestoelen" weer gemonteerd, wat trouwens met de hand gaat maar je krijgt ze niet meer met de hand los. Dus de navilock past er weer mooi op.

 

Groeten,

Marco

Bij mij zitten de paddenstoelen gewoon los, kan ze er met de hand in en er uit draaien. Misschien anders even een tap er door heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Thomas1984

Hij is vervangen door een android radio. Hoewel het nergens duidelijk vermeld staat vermoed ik dat hij uit China komt maar hij voldoet prima. 

 

https://www.audiovolt.nl/product/wireless-carplay-en-android-10-octa-core-navigatie-geschikt-voor-volkswagen-seat-skoda-8/

1.jpg

aangepast door Soeplepel
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
8 hours ago, Soeplepel said:

@Thomas1984

Hij is vervangen door een android radio. Hoewel het nergens duidelijk vermeld staat vermoed ik dat hij uit China komt maar hij voldoet prima. 

 

https://www.audiovolt.nl/product/wireless-carplay-en-android-10-octa-core-navigatie-geschikt-voor-volkswagen-seat-skoda-8/

1.jpg

Ziet er netjes uit! Gefeliciteerd met je aankoop. Ik zie nergens hoeveel werkgeheugen hij heeft. Enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Veel plezier met de nieuwe HU, enkel de draaiknoppen lijken zo raar gepositioneerd. Net alsof ze bij het ontwerp ineens de draaiknoppen vergeten waren en deze nog snel op een vrije plaats ertussen hebben gepropt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die bedoel ik inderdaad. De draaiknoppen bij de originele toestellen hebben hetzelfde probleem dat er een logo op staat en inderdaad heb ik ook die "afwijking" als het logo niet goed staat om het goed te zetten en via het stuur dan aan te passen 🤣😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die bedoel ik inderdaad. De draaiknoppen bij de originele toestellen hebben hetzelfde probleem dat er een logo op staat en inderdaad heb ik ook die "afwijking" als het logo niet goed staat om het goed te zetten en via het stuur dan aan te passen 
Ik heb een radio zonder zo logo een speciale uitvoering
Dus gewoon 2 blanco knoppen

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
22 minuten geleden, Soeplepel zei:

Ik zie het Diver, heb je misschien toch wat meer kracht in je handen ;)

Dat bedoelde ik niet, je ziet het 6kantje waar je een steeksleutel op kan zetten en dan los draaien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden