Ga naar inhoud

online infotainment gedeactiveerd


bert111

Aanbevolen berichten

VW passat variant GTE model 2020

deze morgen van mijn werk naar huis , auto starten , gebruikers.... start en blijft zoeken .

1h later , niets kunnen doen intussen , geen app , geen navigatie en geen radio en nog altijd is hij op zoek naar de gebruiker.

beetje later tanken , terug starten ( had het intussen nog al eens gedaan ) en hij weet terug wie ik ben  lol

thuis gekomen neem ik mijn smartphone om te kijken hoe economisch ik gereden heb op We Connect , We Connect zegt mij 

dat een uur voordien mijn online diensten gedesactiveerd geweest zijn en dat ik ze terug in mijn auto moet activeren in het infotainmentsysteem ,

 wie kan mij zeggen hoe ik dit aanpak ??

Dank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vandaag ook een vergelijkbaar probleem met mijn facelift GTE: wereldbolletje midden bovenin het display grijs in plaats van wit, dus niet online. Ik werd als gast aangemeld in plaats van op mijn eigen account. Zal wel een VW serverstoring gweest zijn.  Bij mij kon ik het oplossen door in het menu “gebruikers” te kiezen en mijn eigen naam te selecteren. Als jij dat ook doet, dan zie je dat je daar je diensten ook weer kan activeren in een submenu. Hopelijk lukt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, tvc15 zei:

Ik had vandaag ook een vergelijkbaar probleem met mijn facelift GTE: wereldbolletje midden bovenin het display grijs in plaats van wit, dus niet online. Ik werd als gast aangemeld in plaats van op mijn eigen account. Zal wel een VW serverstoring gweest zijn.  Bij mij kon ik het oplossen door in het menu “gebruikers” te kiezen en mijn eigen naam te selecteren. Als jij dat ook doet, dan zie je dat je daar je diensten ook weer kan activeren in een submenu. Hopelijk lukt het.

ja hoor , is na een tijdje allemaal terug gekomen , wel dikwijls problemen met die dingen , als het de PC niet is is het toch wel de smartphone   pppff

 ? zou misschien een update kunnen geweest zijn ?

aangepast door bert111
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens. VW en software is niet zo’n gelukkige combinatie. Ik heb een jaar gratis de optie “mobiele sleutel” erbij gekregen: je kan dan Android telefoons machtigen om als sleutel voor je auto te fungeren. Ik heb geen Android telefoon, dus voor mijn niet interessant, maar ik krijg nu iedere week mailtjes waarin gemeld wordt dat de mobiele sleutels gedeactiveerd zijn en meteen erna een mailje dat ze weer actief zijn. Vervolgens is de communicatie met We Connect compleet in de war. Ik zou die optie dus het liefst deactiveren, maar dat lukt niet. 
Het enige deel van het MIB3 infotainmentsysteem op de facelift GTE dat echt goed werkt is wireless Apple Carplay. Ziet er heel goed uit in hoge resolutie op het Discover Pro-scherm.  En dan navigeren met Google Maps, dan ben je niet afhankelijk van de nukken van het VW MIB3-infotainment systeem

aangepast door tvc15
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden