Ga naar inhoud
  • 0

Welke mods bij Chotkan laten aanpassen?


Passat-B8

Vraag

goedemiddag, 

Ik lees wel eens het een en ander over software aanpassingen voor je Passat (bv needle sweep). Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de verschillende aanpassingen!

Dus welke aanpassingen hebben jullie softwarematig allemaal laten doen bij je Passat B8? En welke raadt je aan te laten doen bij Chotkan?

 

groeten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welke opties je kan coderen is afhankelijk van welke uitvoering Passat u heeft. 

Ik heb bvb mijn AFL op automatisch gezet via vcds ipv dat ik het steeds manueel moet aanzetten. Maar als u deze optie er niet in hebt zitten dan heb je ook niet veel aan de codering..

Kijk Hier eens en kijk in de lijst of er iets tussen zit wat u graag geprogrammeerd had gezien.

Succes

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Thanks @wulfke! Heb onderstaande aanpassingen die ik wil laten doen;

Coming home leaving home bij sluiten met mistlampen

Achterlichten altijd aan

Needle sweep

Comfort knipperen 5x

Gas respons verbeteren

Alarmlichten noodstop

Blower snelheid automatische stand

Ruiten automatisch sluiten bij regen

Buitenspiegelverlichting aan tijdens het in- en/of uitklappen

Performance monitor

 

jullie nog meer tips of aanpassingen wat nog meer leuk is om te doen?

 

Gr. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Coming home automatisch inschakelen. Die moet je momenteel handmatig activeren.

De kans zit erin dat rain closing niet kan werken. Bij mij zorgde de codering er voor dat leaving home vreemd ging doen.

Als je een AID hebt, dan kan je een andere thema kiezen. Als het de eerste serie van de AID betreft, dan kan je enkel veranderen naar het Alltrack design. Bij een modeljaar 2017 is er meer mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
12 hours ago, Ozzy said:

Coming home automatisch inschakelen. Die moet je momenteel handmatig activeren.

De kans zit erin dat rain closing niet kan werken. Bij mij zorgde de codering er voor dat leaving home vreemd ging doen.

Als je een AID hebt, dan kan je een andere thema kiezen. Als het de eerste serie van de AID betreft, dan kan je enkel veranderen naar het Alltrack design. Bij een modeljaar 2017 is er meer mogelijk.

Hoi @Ozzy wat is AID? Het betreft een   Highline uit 6/2017. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden