Ga naar inhoud
  • 0

3bg sedan speakers vervangen?


Sharkyvr

Vraag

Goedendag passat Fans

Mijn speakers van mijn passat 3bg uit 2001  voor zijn opgeblazen, wie kan mij hiermee helpen?

welke speakers heb ik nodig?  welke maat?
Liefst zou ik een kwalitatief setje willen voor mijn geliefde passie
Is dit makkelijk te doen?  Wie kan mij eventueel hiermee helpen??


Greetz Bekir
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja origineel wat er zat.

Die dingen kosten 12 euro de 2. Mooie speakers erbij zoeken en gaan. Bijvoorbeeld audio system. Maar hoe gek wil je het maken qua kosten. Ik had de deuren voor en achter een compo set van audio system r series 90 watt. Daar een audio system r series 4x90 watt versterker eraan. Ik had geen subwoofer meer nodig. Maar daar moet dan wel een beetje auto radio aan hangen. Dus wat zijn je wensen.

Als origineel al goed is heb ik wel een setje voor je. Hoef je de oude eraf te boren en deze monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 22-3-2021 at 17:40, BARRY_TDI said:

Ja origineel wat er zat.

Die dingen kosten 12 euro de 2. Mooie speakers erbij zoeken en gaan. Bijvoorbeeld audio system. Maar hoe gek wil je het maken qua kosten. Ik had de deuren voor en achter een compo set van audio system r series 90 watt. Daar een audio system r series 4x90 watt versterker eraan. Ik had geen subwoofer meer nodig. Maar daar moet dan wel een beetje auto radio aan hangen. Dus wat zijn je wensen.

Als origineel al goed is heb ik wel een setje voor je. Hoef je de oude eraf te boren en deze monteren.

Wil wel iets beter dan origineel,  ben  wel benieuwd wat voor setje je hebt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 24-3-2021 at 20:40, BARRY_TDI said:

ik zocht eigenlijk een simpel setje, zoals deze Alpine Speaker Compatible with Passat 3B 3BG Beetle Front Rear SXE-1725S | eBay

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden