Ga naar inhoud

Dorpellijst/Instaplijst


Diver

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Marco456 zei:

Ik heb deze liggen:

€ 9,07 41%OFF | Hoogwaardige rvs Instaplijsten Scuff Plaat Voor Volkswagen Passat B5 B7 B6 1998-2017, Auto-Styling
https://a.aliexpress.com/_v7cpqP

Die heb ik nog liggen mag je voor 5 euro ophalen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 

Waarom zelf niet geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze heb ik ook. In 2007 in mijn B6 geplaatst, daarna overgezet in de B7 en nu zitten ze in mijn B8. Is nog echte Kwaliteit.
Alleen als je een b7 highline heb je dan 2 x passat op.je dorpel staan dat ziet er dan niet uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mikerosauer zei:

Alleen als je een b7 highline heb je dan 2 x passat op.je dorpel staan dat ziet er dan niet uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
 

Prima, dan was mijn bijdrage niet aan jou gericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, mikerosauer zei:

Alleen als je een b7 highline heb je dan 2 x passat op.je dorpel staan dat ziet er dan niet uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
 

Dat is een ieder zijn keus, maar ze komen hier naast.

 

lijst 2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet ieder voor zich weten, dat andere was waarschijnlijk verkeerd begrepen, het ging om de andere kant van de drempel. Maar snap je punt wel hoor. Van daar ook dit topic, dan kon ik vergelijken en dan mijn eigen keus doen. 2X Passat of niet:angel: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet ieder voor zich weten, dat andere was waarschijnlijk verkeerd begrepen, het ging om de andere kant van de drempel. Maar snap je punt wel hoor. Van daar ook dit topic, dan kon ik vergelijken en dan mijn eigen keus doen. 2X Passat of niet:angel: 
Zeker moet idreen het zelf weten. Ja dat is dus ook wat ik er mee bedoel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Diver zei:

Mooier voorbeeld kan ik niet hebben. Dank @oele voor het herinneren b2d7747c7d5c3e6d5f977f64aca635d2.jpg7f4fcdd1dde1a40e4eeb83a9a562164b.jpg

via tapatalk
 

Mooie van dit type is dat hij hetzelfde silhouet heeft als het profiel op de kunststof binnendorpel. Je kan ze precies tegenover elkaar leggen en als ik het me goed herinner hebben ze ook dezelfde lengte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden