Zoals iedereen wel ben ik erg ontevreden over de lichtopbrengst van de standaard halogeenkoplampunits van de 3C. Ik heb al meerdere soorten lampen geprobeerd en aftermarket xenon, maar het blijft belabberd.
Nu houd ik wel van een modje, dus ik ben aan het kijken om originele xenon-koplampen te gaan inbouwen. Nu heb ik een aantal vragen:
Zijn alle originele xenon-units zijn Bi-Xenon of is daar verschil in?
Zijn alle originele xenon-units met statische en dynamische bochtverlichting?
Ik heb al gezien dat meerderen hier op forum de ombouw gedaan hebben en soms wordt ook gesproken over de koplampsproeiers. In Duitsland is het verplicht dat die sproeiers erop zitten (staat bijvoorbeeld ook op de webiste van Kufatec). Zijn er mensen die de ombouw gedaan hebben, maar niet de koplampsproeiers? Zo ja, heeft dat nog gevolgen of problemen gehad bij de APK?
Vraag
lonnebol
Zoals iedereen wel ben ik erg ontevreden over de lichtopbrengst van de standaard halogeenkoplampunits van de 3C. Ik heb al meerdere soorten lampen geprobeerd en aftermarket xenon, maar het blijft belabberd.
Nu houd ik wel van een modje, dus ik ben aan het kijken om originele xenon-koplampen te gaan inbouwen. Nu heb ik een aantal vragen:
Link naar reactie
Delen op andere sites
Top Posters For This Question
27
9
9
5
Popular Days
10 ma
20
17 ma
11
26 apr
7
11 apr
7
Top Posters For This Question
lonnebol 27 posts
wulfke 9 posts
maxx007at 9 posts
Joer 5 posts
Popular Days
10 ma 2021
20 posts
17 ma 2021
11 posts
26 apr 2021
7 posts
11 apr 2021
7 posts
Popular Posts
navi16
ik heb zo gedaan
lonnebol
Aftermarketsetje was ik ook niet zo kapot van. Dat het wat gaat kosten was ik me al bewust van. Het is naast dat het functioneel erg fijn is ook een leuk project voor mij. Ik wil zoveel mogelijk optie
wulfke
Bij automatische hoogteverstelling heb je een andere dimregelaar nodig voor de interieur verlichting en vervalt de huidige bundelhoogte verstelknop. Er komt een as sensor op de achteras (links a
Posted Images
62 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten