Ga naar inhoud
  • 0

Welk type navigatie?!


Passat-B8

Vraag

Wie kan mij vertellen welk type navigatie ik in mijn Passat ‘17 heb?

ik zie wel eens voorbij komen dat mede forum leden hun navigatie updaten naar de versie met een glazen display? Wat zijn daar de voordelen van tov van mijn huidige? Of enkel de “looks”?

ben erg benieuwd!

23CF65BC-4208-4717-A4C2-4E096744012B.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
7 uren geleden, HansJan zei:

@wulfke een HowTo is uiteraard nog mooier. Maar daar moet dan in mijn optiek sneller naar verwezen worden, voorkomt versnipperde informatie.

Ik heb de HowTo niet gevonden overigens, nog niet genoeg ingewijd op dit forum. Onder de kennisbank/3BG tref ik het niet ... ?

Zit inderdaad in de kennisbank maar onder 3G (hetzelfde als B8) en niet 3BG.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

goedemiddag allemaal!

Ik houdt nog steeds wel eens de mooie MIB2.5 schermen in de gaten om als upgrade in mijn auto te doen. Ik vroeg me alleen af zou ik ook een display uit een Polo kunnen monteren in mijn B8 2017? Volgens mij is het artikel nummer hetzelfde? 

Of loop je dan tegen softwarematige problemen aan?

https://www.kleingunnewiek.com/voorraad/Volkswagen/Polo/Display+Interieur/4392X06A20A10012150S6/

groeten!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
17 minuten geleden, Passat-B8 zei:

top! Kan het zijn dat de How To van het plaatsen niet meer werkt/actief is?

 

Ik kan hem nog downloaden en openen. U browst via pc of mobiel ? Via tapatalk of via de mobiele webbrowser ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

upgrade DM DP display.pdf

Werkt de link hier dan wel ? Zo ja, heeft het te mogelijks te maken met dat de link in het KB gedeelte staat en er ergens verschil zit qua restricties in de full members status en members+ status. 

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 hours ago, wulfke said:

upgrade DM DP display.pdf 505 kB · 35 downloads

Werkt de link hier dan wel ? Zo ja, heeft het te mogelijks te maken met dat de link in het KB gedeelte staat en er ergens verschil zit qua restricties in de full members status en members+ status. 

Die werkt wel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 21-12-2021 at 15:56, wulfke said:

Ja dat past, ik heb er 1 van een T-roc in zitten in mijn B8

ik hoef dus alleen te zorgen dat ik een display krijg met artikel nummer 5G6 919 605 B + artikelnummer 3G8 858 069 YI2 (zwarte omlijsting) 

heeft iemand zo 1,2,3 een linkje van Ali welke de juiste is van de omlijsting? 

mijn huidige module welke in het dashboard kastje zit hoef ik niet te vervangen?

 

groeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
40 minuten geleden, Passat-B8 zei:

ik hoef dus alleen te zorgen dat ik een display krijg met artikel nummer 5G6 919 605 B + artikelnummer 3G8 858 069 YI2 (zwarte omlijsting) 

Ja

heeft iemand zo 1,2,3 een linkje van Ali welke de juiste is van de omlijsting? 

https://a.aliexpress.com/_msf49FO

mijn huidige module welke in het dashboard kastje zit hoef ik niet te vervangen?

Neen

groeten!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb mijn scherm ook geüpgrade.
Nog steeds erg blij met het scherm.
Niet alleen de looks maar zeker de snelheid is een stuk beter

https://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/46468-aanpassingen-passat-b8-variant/&do=findComment&comment=861031

Auto ham (Hoevelaken) heeft nog een scherm met krasje voor €200 staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
5 uren geleden, Passat-B8 zei:

Bedankt voor de tip! Zit er nog verschil in de schermen als de ene Bv geleverd is in een auto uit 2017 en de ander in een auto uit 2020? 
er zit 3 jaar verschil in 🙃

of als het artikelnummer hetzelfde is zijn de specs dat ook?

Maakt niet uit welk productiejaar, als het onderdeelnummer hetzelfde is. Uiteraard als je 2 identieke schermen kan kiezen zou ik de jongste versie nemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden