Ga naar inhoud
  • 0

Mogelijkheden led lampen?


JimyB

Vraag

Hoi allen,

Ik zit met wat vragen, ik heb een 3C5/B6 variant met de originele halogeen units.
Wil graag meer licht hebben en zat een beetje rond te snuffelen, hoe en wat met led lampen?
Sommige zijn plug and play zoals ze beweren, en voor andere moet er een CAN-bus canceller tussen de lamp en stekker in.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Voorbeeldje : https://www.amazon.nl/Koplamp-Conversie-Foutloze-Dagrijverlichting-Mistlampen/dp/B08LV5DFTL/ref=asc_df_B08LV5DFTL/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=454915937209&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=9293765834156060997&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010651&hvtargid=pla-1015107599216&psc=1

 

Alvast bedankt voor de info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Koop dit soort rommel aub niet. Ook de medeweggebruikers zullen je dankbaar zijn als je niet met xenon of led gaat rondrijden in een halogeenunit. Als je knap licht op de weg wilt dan kan je beter op zoek gaan naar (originele of ali) xenon units met lenzen erin

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minute ago, Mario_B7 said:

Koop dit soort rommel aub niet. Ook de medeweggebruikers zullen je dankbaar zijn als je niet met xenon of led gaat rondrijden in een halogeenunit. Als je knap licht op de weg wilt dan kan je beter op zoek gaan naar (originele of ali) xenon units met lenzen erin

Sent from my SM-G981B using Tapatalk
 

AH oke, maar ik heb wel de glazen bollen vandaar de vraag. Vindt het normale licht een beetje tegenvallen, en om alles om te bouwen naar Xenon vind ik ook wel een klus + kostenplaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
9 minuten geleden, Mario_B7 zei:

Koop dit soort rommel aub niet. Ook de medeweggebruikers zullen je dankbaar zijn als je niet met xenon of led gaat rondrijden in een halogeenunit. Als je knap licht op de weg wilt dan kan je beter op zoek gaan naar (originele of ali) xenon units met lenzen erin

Sent from my SM-G981B using Tapatalk
 

Overschot van gelijk !!

Maar de TS heeft een B6 en hierin zitten standaard lenslampen (ook bij halogeen hebben ze lenslampen) maar ikzelf zou de door de TS voorgestelde lampen er niet in stoppen (staat ook bij dat het voor mist of dagrijlichten is) . Goed setje xenon erin zal ook een pak schelen. 

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Let trouwens wel op dat de meeste (bijna alle) led dimlicht kits niet toegestaan zijn op de openbare weg!
Ik zelf zou een mooie xenonset aanbevelen en dan de leds met dezefde kleur in je mistlicht of verstralers doen

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden