Ga naar inhoud

passat verlichting/radio


lampie44

Aanbevolen berichten

goede dag

ik heb de volgen de vragen 

er is bij mij Xenon verlichting in gebouwd maar ik ben er niet er bij mee omdat de lampen aan de buitenkant werken dim/groot licht

maar de lampen aan de binnen kant werken niet  

het stads licht zit op de r.a.w. aangesloten en brand als de r.a.w. niet werk, brand hij op half kracht

hij zou ook bermlicht inbouwen en dat is ook nog niet gebeurd

hij zou de auto ook apk keuren en dat moest voor de 24-12  ik had hem al gemeld in oktober, ik heb hem een aantal keren geappt en gebeld maar daar reageerde hij niet op en pas op 23- 12 kreeg ik bericht maar daar kon ik niet op wacht dus het heeft me veel geld gekost om hem door de apk keuring te krijgen

 

hij heeft er een radio ingebouwd (VW Discover Media MIB2 PQ) ik dacht dus een completen radio te kopen maar radio werkt, sd kaart (audio) werkt maar de rest niet

(telefoon, voice knop, nav,DAB+,achteruitrijcamera werkt ook niet zo als het hoort als hij aan geeft parkpilot( zijn als het goed is parkeer sensors maar die heb ik er niet op zitten)werkt niet, werkt mijn achteruitrijcamera niet, en hij doet het vaker niet dan wel 99% van de gevallen werkt hij niet)

ik heb achter de radio 4 stekker liggen ik denk dat het antenne(wit,beige,blauw en geel)stekkers zijn maar dat weet ik niet zeker en waar ze voor zijn

 

hij heeft aan mijn voorsproeier gezeten werk niet meer schijn 2 plussen op te staan

achter sproeier werk altijd als de achter wisser aanstaat

hij heeft ook de obd2 stekker gewoon los laten hangen en voor heen zat hij vast

hij heeft vorig jaar ongeveer 3,5 maanden bij hem gestaan, en toe was hij nog niet klaar, ik stond er op dat ik hem 1dec terug had om dat ik toe niet meer met de opel ascona mocht rijden

hij heeft altijd een excuus(bijvoorbeeld schaden aan zijn, zijn vrouws auto,moet een coronatest, sterfgeval in familie meerder keren) begint er ongeloofwaardig te worden

ik had ook gevraagd wat het kosten om banden te laten monteren(07-02-2021) en daar moet ik nog steeds antwoordt op krijgen

 

hij komt zijn  afspraken niet na

maar ik zit nu met de gebakken peren

 

kan iemand mijn verder helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er oem xenon koplampen ingebouwd dan ? Dan is dimlicht en groot licht inderdaad 1 lamp en zit het stadslicht aan de binnenkant. 

Maar omdat de US light functie aan gaat het origineel stadslicht ook via het knipperlicht. En mogelijks zijn de originele stadslichten eruit gehaald.

 

De stekkers achter de radio,

Wit en Beige zijn de 2 radio antennes

Blauw is de aansluiting voor de GPS antenne

Geel is normaal de stekker voor de antenne van de standkachel/ontvanger 

Tenzij geel geen fakra stekker is maar de stekker voor de USB aansluiting voor de MIB discover media 

De rest van de problemen zijn moeilijk vanop afstand op te lossen. Zal moeilijk zijn iemand te vinden die staat te springen om de sh*t van iemand anders te willen oplossen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet iemand hoe de us light functie uit kan zetten zet (het ziet er wel mooi uit ) er zit volgens mij wel een stadslicht lampje in het binnenst lamp omdat er wel een stekker op zit 

ik wil foto bij voegen maar hij mag maar 1mb zijn en ik weet niet hoe ik dat kan verander hij is nu ongeveer 4mb

 

ik was er al bang voor dat niemand zicht er aan wil wagen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dm gaat niet goed werken in de b6 2006 als er geen 109 abs pomp in zit ivm abs sensoren die weten niet of je naar voor of achter rijd. Dus gps zal niet nauw keurig zijn. 

Geel is usb hub aansluiting. 

Zwart is dab. 

Blauw is gps. 

Wit is am fm. 

Parkpilot fout is inpreciepen verkeerde codering in Adaption lijst van de dm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo lees is je auto economisch total loss. Heb je de rekening al betaald? En heb je rechtsbijstand? Zoja,direct je verhaal doen en juridisch advies inwinnen.  Je bent de eerste niet bij hem en ook de laatste niet jammer genoeg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dieselaar, jammer dat ik dat niet eerder wist

ik heb nog niet alles betaalt en ben dat ook niet van plan, zo lang het niet opgelost is

volgens mijn heb ik rechtbijstand

dan moet ik er maar zelf een ander radio in zetten

als er een ander radio in zet zijn dat een hoop problemen op gelost met de radio

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat mensen zich afvragen waar dit topic 2 dagen geweest is, aan een verhaal zitten vaak 2 kanten, de andere kant wilden wij als team ook de kans geven om te reageren, helaas is daar binnen de gestelde tijd van 48u geen reactie gekomen en hebben we, zoals besproken in het team en met TS het topic weer teruggeplaatst.

 

Waarschijnlijk zijn er hier wel een aantal kundige personen die verstand hebben van het inbouwen van radio's die er niet in horen/zitten bij een B6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2021 om 18:08, lampie44 zei:

weet iemand hoe de us light functie uit kan zetten zet (het ziet er wel mooi uit ) er zit volgens mij wel een stadslicht lampje in het binnenst lamp omdat er wel een stekker op zit 

ik wil foto bij voegen maar hij mag maar 1mb zijn en ik weet niet hoe ik dat kan verander hij is nu ongeveer 4mb

 

ik was er al bang voor dat niemand zicht er aan wil wagen 

In Windows zit een programma dat paint heet, daar kan je fotos mee verkleinen door links boven op formaat aanpassen te klikken en de 100% te veranderen naar 40 of zo. 

 

image.png.71dc2f7e1ecf12d212b36829c874e4ce.png

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5-3-2021 at 18:08, lampie44 said:

wil foto bij voegen maar hij mag maar 1mb zijn en ik weet niet hoe ik dat kan verander hij is nu ongeveer 4mb

Daar had ik ook last van, maar nadat ik full member (moet niet, mag wel)ben geworden geen problemen meer mee en kan je grote bestanden uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2021 om 18:08, lampie44 zei:

weet iemand hoe de us light functie uit kan zetten zet (het ziet er wel mooi uit ) er zit volgens mij wel een stadslicht lampje in het binnenst lamp omdat er wel een stekker op zit 

ik wil foto bij voegen maar hij mag maar 1mb zijn en ik weet niet hoe ik dat kan verander hij is nu ongeveer 4mb

 

ik was er al bang voor dat niemand zicht er aan wil wagen 

Je kunt ook de foto(‘s) even Whatsappen naar iemand en dan die uit de app weer opslaan, zijn ze ook kleiner voor gebruik op forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-3-2021 om 20:36, Vdub zei:

Voordat mensen zich afvragen waar dit topic 2 dagen geweest is, aan een verhaal zitten vaak 2 kanten, de andere kant wilden wij als team ook de kans geven om te reageren, helaas is daar binnen de gestelde tijd van 48u geen reactie gekomen en hebben we, zoals besproken in het team en met TS het topic weer teruggeplaatst.

 

Waarschijnlijk zijn er hier wel een aantal kundige personen die verstand hebben van het inbouwen van radio's die er niet in horen/zitten bij een B6.

Maar misschien is het wel zo netjes om zijn naam weg te halen en de verwijten zolang we maar 1 kant weten?

Moet ook zeggen dat TS wel erg veel verwijt en meer zijn boosheid uit dan concreet met duidelijke vragen komt. Bedoel het niet verkeerd en hoop dat het goed gelezen word.

Terugkomend op de xenon, waarschijnlijk zit er iets in de bedrading naar de binnenste (orginele) grootlicht toe. Omdat jou "oog" het wel doet op grootlicht. Zit er überhaupt wel een lamp in? (Foutje heb ik zelf eens gemaakt)

Je knipperlichten is waarschijnlijk via vagcom gedaan zoals toendertijd de vele 3C's gedaan werden, heb er zelf geen ervaring mee heb altijd 3B en 3BG gereden.

Radio's zijn vervelende dingen om te doen, kan veel verkeerd aangesloten/aangestuurd worden. Daar zijn hier vakmannen voor die je wel willen helpen.

Nogmaals zie dit niet negatief, alleen is er voor nu maar 1 kant van het verhaal bekend en misschien wil de monteur er helemaal geen discussie van maken via hier.

 

aangepast door martijn v o
naam verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, mikerosauer said:

@VWfreak1990 waarom hij heeft de tijd gehad om te reageren

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk


 

Ik heb ook in het verleden vervelende ervaringen opgedaan bij garagehouder maar daarom ga ik niet hun naam scanderen. Dat ik ergens niet tevreden over ben of het niet gedaan zoals het moet ga ik zelf bij die garage aankloppen. Mochten we er zelf niet uitkomen neem ik stappen aan de hand van mijn rechtsbijstand maar ga ik geen namen noemen op een forum terwijl je zelf een paar vragen erover hebt en hulp zoekt. Ik snap best dat er verhalen zijn maar er zijn zoals gezegd door Vdub 2 kanten en zolang die er niet is om wat voor reden ook lijkt het mij niet minder dan normaal dat iemand niet openbaar aan de schandpaal gehangen word. Mijn ervaring leert dat dat tegen werkt voor een oplossing, vandaar ook mijn reactie hierop echter zonder negatief te zijn of behulpzaam.

Voor de rest laat ik het hierbij om verdere discussie te vermijden. Succes met je problemen oplossen!

aangepast door VWfreak1990
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor er verder gereageerd wordt op dit topic, is het Mischien verstandig om eerst alles door te lezen voor er een gekleurd antwoordt wordt gegeven op de laatste post.

via tapatalk
 

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Diver zei:

Vergeet niet dat er om de naam gevraagd werd door@BARRY_TDI en die niet door de TS genoemd werd.

via tapatalk
 

Voordat ik straks de gebeten hond ben heb ik in overleg de naam weggehaald.

Als er mensen zijn die willen weten om wie het gaat kunnen altijd TS een pb doen of de mods.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off-topic:
Ik denk dat het verstandiger is om de TS te helpen dan te gaan wijzen naar wie er wat fout gedaan heeft.

On-topic:
Voor wat betreft de problemen:
De bedrading en dergelijke is lastig te controleren online. Je bent welkom hier om even samen te kijken wat er moet gebeuren om jouw auto weer normaal werkend te krijgen. (Ik ga er vanuit dat je er gewoon mee kunt rijden gezien je aangaf dat je hem (weliswaar met veel kosten) door de APK hebt gekregen)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat ik straks de gebeten hond ben heb ik in overleg de naam weggehaald.
Als er mensen zijn die willen weten om wie het gaat kunnen altijd TS een pb doen of de mods.
Zo zie ik het niet hoor

via tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, maxx007at zei:

Off-topic:
Ik denk dat het verstandiger is om de TS te helpen dan te gaan wijzen naar wie er wat fout gedaan heeft.

On-topic:
Voor wat betreft de problemen:
De bedrading en dergelijke is lastig te controleren online. Je bent welkom hier om even samen te kijken wat er moet gebeuren om jouw auto weer normaal werkend te krijgen. (Ik ga er vanuit dat je er gewoon mee kunt rijden gezien je aangaf dat je hem (weliswaar met veel kosten) door de APK hebt gekregen)


Sent from my iPhone using Tapatalk

ik zou graag een keer langs willen komen in de hoop dat u me verder kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Diver zei:

Zo zie ik het niet hoor

via tapatalk
 

dat was ook de reden waar om ik heb er niet in schreef, ik wil niemand in een kwaad daglicht zetten, mijn bedoeling was de problemen op te lossen zo dat ik een fijne auto heb om in te rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden