Ga naar inhoud
  • 0

Schudden


steef32

Vraag

Hoi heren. 
 

sinds ik de Passat gekocht heb merk ik bij 60 a 70 km/u schudden. Bij de garage zijn aandrijfassen gecontroleerd en goed bevonden. Nu verdenken ze de rubbers , of van de bak of van de motor. (Motorsteunrubbers)

Wat denken jullie hiervan ? Of zou het ook nog van de wielen kunnen afkomen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De nieuwe banden bleken niet juiste effect te hebbben. Trilling bleef, 2e hands aandrijfassen erop en nieuwe motorsteunrubbers. Ook dit hielp niet, uiteindelijk met advies @Vdub een nieuwe rechter aandrijfas (840€) geplaatst. Wat we niet verwacht hadden is dat het probleem opgelost is. Dit was een zware bevalling maar erg blij dat nu opgelost is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zeker meer info. Excuus. Het is een 2.0 TDI 4 motion. Trilling is in waarneembaar in carrosserie. De banden heb ik geen idee hoe oud. Hij trekt naar rechts terwijl hij pas is uitgelijnd. Van de week banden voor met achter maar is wisselen kijken of dat verschil maakt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de zomervelgen weggebracht om te laten repareren en poedercoaten . Deze komen van de week terug . Hierna nieuwe banden erop laten zetten  en dan onder de auto monteren. Auto is net terug van reparatie ivm oliekoeler lekkage. Ze hebben ook de bakolie ververst. Auto lijkt totaal wel veel lekkerder te schakelen en te rijden. De automaat was olie kwijt . Schudden is minder (storend) tot niet aanwezig . Als nieuwe banden erop zitten kan ik definitief uitsluitsel geven.

plaatje van de velgen toegevoegd 

19FBB816-8AFC-4820-B042-B06BE1F76BD2.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi heren.

De velgen waren na het poedercoaten erg mooi geworden. Nieuwe banden laten monteren en gisteren de velgen onder de auto gemonteerd.

Wat staat het mooi zeg en nog belangrijker hij rijd een stuk beter. Het schudden is ook over, ben daar erg blij mee! 

 

 

auto.jpg

auto 2.jpg

velg.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden