Ga naar inhoud
  • 0

Vraag over mijn bluetooth module passat b6 3c 2008


Jeffrey.k

Vraag

Beste mensen,

ik heb een passat uit 2008 met een vraag over de bluetooth optie in mijn boordcomputer waar ik mijn telefoon niet mee kan verbinden, de boordcomputer ziet wel mijn telefoon staan maar verbind niet en komt er te staan:

telefon is nicht compatibel. Nu zit er een module onder de bijrijders stoel (zie foto). In mijn dashboard heb ik een uitschuifbaar vierkante telefoon (zie foto). Die verbind hij wel omdat ik denk dat die module daarvoor is.

Wie kan mij hierbij helpen en informatie hierover geven? en welke module ik nu moet hebben dat alles werkt zoals het nu werkt alleen dan bluetooth erbij? En of iemand misschien die toevallig heeft liggen/verkoopt ?

Alvast bedankt. 

Vriendelijke groet,

Jeffrey

756E3550-234C-40A1-8E02-5742E71646B9.jpeg

image.jpeg

aangepast door Jeffrey.k
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
8 uren geleden, Passat Rdi zei:

Ik heb nog een 3c8 E liggen die inpreciepen alles ondersteund. Deze is van @R36@R36 bij intressen zal je met hem prijs afspraak kunnen maken.

Kunt u mij misschien ook vertellen over deze module die erin zit ?

Die module die u heeft liggen ondersteund die ook dat telefoontje die uit het dashboard komt ? Is de module die u heeft liggen plug and play of moet ik dan met vcds aan de gang gaan? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
13 uren geleden, Passat Rdi zei:

Ik heb nog een 3c8 E liggen die inpreciepen alles ondersteund. Deze is van @R36@R36 bij intressen zal je met hem prijs afspraak kunnen maken.

@Passat Rdi kunt u mij misschien ook vertellen over deze module die erin zit?

die module die u heeft liggen, ondersteund die ook dat telefoontje die uit het dashboard komt ? Is de module die u heeft liggen plug and play of moet ik dan met vcds aan de gang gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden