Ga naar inhoud
  • 0

Orginele carkit


Paul1967

Vraag

Hallo, ik heb de zelfde handsfree kit zoals op de foto (behalve die mooie dame op de foto ) en een orginele rns 510 radio . Ik wil de mijne ook gebruiken als gsmhouder en dat ik de rns 510 radio wil gebruiken voor te telefoneren wat nu niet gaat omdat de carkit is aangesloten. Gaat dat zo eenvoudig of komt er meer bij kijken. ? f622d00b52a8a4f138b3caa34afe4735.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De module voor de telefoon is waarschijnlijk ook bluetooth, met de houder kan je als extra dan je telefoon opladen. De houder is dus niet egt nodig. Maar heb je de houder dan zou ook alles moeten werken. Wel even je telefoon aanmelden natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb hetzelfde issue, dus ik volg dit topic alvast.

Er zijn Bury telefoonhouders die je er op kan klikken, alleen daar worden er sinds de iPhone 8 weinig nieuwe modellen aan toegevoegd. Ik zag deze wel voorbijkomen op markplaats:

https://www.marktplaats.nl/a/auto-diversen/accessoires-carkits/m1651519512-bury-9xl-telefoonhouder.html?previousPage=lr

Ik ben intussen aan het kijken naar een actieve of passieve universele Brodit houder, die ik over het gat wil plaatsen. USB kabel gaat dan door het gat naar de Discover Media die ik nog van @Passat Rdimoet overnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden