Ga naar inhoud
  • 0

J604 - regelapparaat voor extra luchtverwarming


Heatsink

Vraag

Ik ben voornemens om een verwarmingselement (J604) achteraf in te bouwen in mijn 3C van 2006. Ik heb een Denso luchthuis met elektronisch geregelde airconditioning (Gen 1 climate control). 

Op basis van het chassisnummer kom ik uit op de 1K0963235E welke geschikt zou moeten zijn maar ik kom ook de 1K0963235C en 1K0963235D tegen.

Kan iemand op basis van bovenstaande informatie zeggen of deze twee ook geschikt zou zijn?

s-l1600.jpg

aangepast door Heatsink
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Daar heb ik inderdaad mijn informatie vandaan. De E-versie zou geschikt zijn maar de F niet meer. De F heeft ook geen canbus connector meer (daardoor niet geschikt voor mijn modeljaar?)

Mijn vermoeden is dat zowel de C, D als E geschikt zijn maar wilde dat graag even controleren met de kenners onder ons om een miskoop te voorkomen 😊

Hetgeen ik niet weet te vinden is het nummer van de canbus connector zelf. Enig idee waar ik deze kan vinden?

Edit: Connector gevonden! Onderdeelnummer: 1K0972704C

aangepast door Heatsink
Onderdeelnummer connector gevonden
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heel erg bedankt voor het uitzoeken! Dan weet ik dat alle drie de onderdeelnummer passen en heb dan ook gelijk eentje besteld. Gezien wat deze nieuw kost heb ik niet teveel betaald. 😅

Ik ga gelijk verder op zoek naar 16mm2 kabel, de zekering en bijhorende perskabelogen. Zo ook even op zoek naar de canbus-connector plus draden.

Kan ik toevallig ergens terug vinden welke maat het oog moet zijn? (M10, M12 ... ) of beter nog, hebben de originele ook een onderdeelnummer gezien ze toch wel apart gevormd zijn?

Zodra ik alles in huis hebt, zal ik er een leuke How to van maken met foto's 😃

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden