Ga naar inhoud

Kan geen gas geven en motor blijft op 1200 toeren


Robbert87

Aanbevolen berichten

 

Ben ik weer😉 het ene probleem verholpen vandaag. Komt t andere alweer om de hoek zeilen! 
 

ik wilde net mijn auto starten en weg gaan ik trok op en schakelde van 1 naar 2 en rijdt de wijk uit had nog steeds niet iets door. Ik wil de weg oprijden en dacht huh ik kom niet vooruit hoeveel gas ik ook gaf. In zijn 2 naar huis gereden en in zijn vrij gezet en ik kon gas geven wat ik wilde maar geen enkele reactie. Auto uit even gewacht en weer gestart en wat mij opviel is dat de auto stationair  1200 toeren maakt continu ook de temp liep best snel op wat normaal even duurt. Beetje stotteren ect. Vw passat b6 2005. Ik zou graag weer beroep op jullie willen maken. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Diver said:

Het beste kan je hem uitlezen, maar je heb een electrich gaspedaal misschien is die kapot, of heeft een kabel breuk.  

Heb pechhulp laten komen, maar er was een storing in het gashuisklep dacht ik dat hij zei. Omdat doordat ik de kofferbak open had om het rooster te vervangen achter de bumper teveel stroom is weg getrokken door t lampje had in de auto wel alles uit gezet maar die niet omdat dat niet lukte. En dan geeft de accu nog maar 10 volt zei de beste man en ontstaan er storingen. Nu uitgelezen dus alles is weer in orde 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Robbert87 zei:

Heb pechhulp laten komen, maar er was een storing in het gashuisklep dacht ik dat hij zei. Omdat doordat ik de kofferbak open had om het rooster te vervangen achter de bumper teveel stroom is weg getrokken door t lampje had in de auto wel alles uit gezet maar die niet omdat dat niet lukte. En dan geeft de accu nog maar 10 volt zei de beste man en ontstaan er storingen. Nu uitgelezen dus alles is weer in orde 

Maar als de auto loopt heb je wel 12V dus die 10V snap ik niet, of de storing is gekomen toen het 10V was en niet meer weggegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden