Ga naar inhoud

indeling koffer vw passat variant b8


bert111

Aanbevolen berichten

mijn passat variant b8 gte heeft een grote koffer , hoe lossen je op dat als er niet veel inzit en nniet alles van de ene kant naar de andere schuift , ik heb een rubberen 

mat/bak in de koffer en matjes en dat schuift wel wat  , ook heb ik een netje maar dit houd ook niet alles op zijn plaats .

ik heb mij nu 5- 6 plooibakken aangeschaft die ik blokkeer en als er iets in moet plooi ik enkele bakken op en dan nemen ze niet veel plaats in , maar hoe lossen 

de meeste van dit forum dit op ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen rubber, maar vilt (oid, zoals veel auto's).

Met Skoda geleerd dat er van die hoekjes met klittenband in de kofferbak verstopt/verwerkt zaten. Voor Seat uit China gehaald.
1 bak met zooi in kofferbak, vastgezet in de hoek met die hoekjes en klaar.

Maar op rubber blijft klittenband zo lastig zitten....

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 plooibak met wat spulletjes erin. Aan onderzijde heb ik de hoeken voorzien van klitteband. en zo achterin gezet.
Dit werkt echt goed.

Ik heb overigens geen rubbere mat achterin want daarop zou het inderdaad niet werken

aangepast door Thijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik heb in de auto ook de voetmatten in rubber , als ik echt hard rem schuift mijn echtgenote tot vooraan in de neus van de auto  hahahah

heb er wel de originele bijgekregen .... misschien toch maar eens overwegen om alle rubber matten eruit te halen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden