Ga naar inhoud
  • 0

Keyless entry extra beveiliging dmv naplaatsen bewegingssensor in sleutel


reyhyper

Vraag

Wat nieuwere modellen kan kessy worden uitgezet (knop op ab en direct daarna hendel aanraken). Het lukt mij niet voor de B8 uit 6.2017. 
Nieuwe modellen (vanaf 2020?) hebben een bewegingssensor in de sleutel die rally hack niet meer mogelijk maken. De sleutel schakelt zichzelf uit wanneer deze enkele minuten geen beweging meer detecteert. Gezocht op internet en na overleg met dealer het volgende gevonden:

https://www.keylessprotector.nl/producten/

Deze firma Komt langs om de sleutels van een bewegingssensor te voorzien. Ben benieuwd.
Ik zal mijn ervaring uiteraard delen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 hour ago, tvc15 said:

Creatieve oplossing, ik vraag me wel af hoe makkelijk het is om je batterij te vervangen, want dat moet helaas nog al eens.  

Als het goed is minder...de sleutel is nu merendeel van de tijd uit i.t.t. normaal. En ik zal als het zo ver is mijn ervaring delen. 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bewegingssensoren zijn vandaag geplaatst in beide sleutels.

Werkt perfect. Wanneer ik de sleutel naast de auto leg (want stil houden in m'n handen werkt bij mij niet😜) en 3 min. wacht gaat de sleutel uit en krijg ik de deur niet meer open. Beweeg de sleutel, sleutel gaat aan en deur kan weer worden geopend.

Feitelijk beschikt de sleutel nu over de techniek (bewegingssensor) die sinds 2020(?) ook in de sleutels van VW worden verwerkt.

Aanbieding nu € 309,- euro voor beide sleutels incl. nieuwe batterijen en installatie aan huis. Voor 40 euro extra heb je hem ook CCV/SCM gecertificeerd. Je krijgt een doosje met recovery pack voor mocht je onderweg een keer een batterij moeten vervangen. Dit kan je gewoon zelf doen wanneer je geen certificaat nodig hebt.

Qua batterij verbruik schijnt het niets uit te maken (niet meer en niet minder verbruik) volgens de monteur. Hij verbruikt weliswaar wat minder wanneer deze uitstaat, maar de bewegingssensor moet worden gevoed als opgemerkt door Kolo. 

 

20210205_164842.jpg

 

Voor geinteresseerden hierbij nog even het type bewegingssensor. Voor de Passie zijn er 3 soorten. Voor mijn Passie uit 06.2017 betreft dit KE01.

20210205_165413.thumb.jpg.ed68f1aaa3a6faa785d8c5210a1f008c.jpg

Per mail kreeg ik ook certificaat toegezonden. Blijkbaar geen meerprijs of kennen ze verschillende certificeringen.

certificaat.thumb.JPG.0cbf76f641c4b7d02a9a61b2402620ff.JPG

aangepast door reyhyper
Aangevuld met type sensor en certificaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden