Ga naar inhoud

verwarming wel of niet ?


bert111

Aanbevolen berichten

Dit kwam ik tegen op you tube ...  

Nu vroeg ik mij af of dit met een GTE ook mogelijk is , zou men kunnen slapen in de VW GTE in de winter zonder dood te vriezen  , zou de auto kunnen de ganse nacht " opstaan ( idle ) " met verwarming ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het filmpje niet gekeken. Duurde mij iets te lang. 

Maar dit hangt er van af. 

Als de auto aan de stekker hangt kan je de auto/interieur  oneindig lang verwarmen. 

Zonder stekker zal de accu gebruikt worden voor het verwarmen en dan gaat het best rap. Passat heeft een 9.9kw accu dacht ik en die trek je vrij vlot leeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Melvin. H. zei:

Heb het filmpje niet gekeken. Duurde mij iets te lang. 

Maar dit hangt er van af. 

Als de auto aan de stekker hangt kan je de auto/interieur  oneindig lang verwarmen. 

Zonder stekker zal de accu gebruikt worden voor het verwarmen en dan gaat het best rap. Passat heeft een 9.9kw accu dacht ik en die trek je vrij vlot leeg 

de tesla hangt niet aan de cabel 

heb een 13 kw accu maar zal niet veel uitmaken dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De elektrische kachel in de Passat GTE is ook een stuk minder efficient dan in deze Tesla (geen heat pump). Ik denk dat je batterij in 2-3 uur leeg is. Maar als je het zeker wilt weten: probeer het eens ;). Overigens is contact aan alleen niet genoeg, de elektrische kachel begint pas te werken als je de auto “start”, dus in de stand waarin je kunt rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, tvc15 zei:

De elektrische kachel in de Passat GTE is ook een stuk minder efficient dan in deze Tesla (geen heat pump). Ik denk dat je batterij in 2-3 uur leeg is. Maar als je het zeker wilt weten: probeer het eens ;). Overigens is contact aan alleen niet genoeg, de elektrische kachel begint pas te werken als je de auto “start”, dus in de stand waarin je kunt rijden.

Hihihi   dus wilt zeggen dat ik niet kan kamperen met de passat  😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden