bert111 Geplaatst 24 januari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2021 Dit kwam ik tegen op you tube ... Nu vroeg ik mij af of dit met een GTE ook mogelijk is , zou men kunnen slapen in de VW GTE in de winter zonder dood te vriezen , zou de auto kunnen de ganse nacht " opstaan ( idle ) " met verwarming ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Melvin. H. Geplaatst 24 januari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2021 Heb het filmpje niet gekeken. Duurde mij iets te lang. Maar dit hangt er van af. Als de auto aan de stekker hangt kan je de auto/interieur oneindig lang verwarmen. Zonder stekker zal de accu gebruikt worden voor het verwarmen en dan gaat het best rap. Passat heeft een 9.9kw accu dacht ik en die trek je vrij vlot leeg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
navi16 Geplaatst 24 januari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 24 januari, 2021 ID3 heeft geen camping functie. na 30 min. gaat alles uit tenzij je een gewicht van +15 kg op de bestuurder stoel neer legt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bert111 Geplaatst 25 januari, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 januari, 2021 12 uren geleden, Melvin. H. zei: Heb het filmpje niet gekeken. Duurde mij iets te lang. Maar dit hangt er van af. Als de auto aan de stekker hangt kan je de auto/interieur oneindig lang verwarmen. Zonder stekker zal de accu gebruikt worden voor het verwarmen en dan gaat het best rap. Passat heeft een 9.9kw accu dacht ik en die trek je vrij vlot leeg de tesla hangt niet aan de cabel heb een 13 kw accu maar zal niet veel uitmaken dan ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tvc15 Geplaatst 25 januari, 2021 Rapporteer Share Geplaatst 25 januari, 2021 De elektrische kachel in de Passat GTE is ook een stuk minder efficient dan in deze Tesla (geen heat pump). Ik denk dat je batterij in 2-3 uur leeg is. Maar als je het zeker wilt weten: probeer het eens . Overigens is contact aan alleen niet genoeg, de elektrische kachel begint pas te werken als je de auto “start”, dus in de stand waarin je kunt rijden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bert111 Geplaatst 25 januari, 2021 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 januari, 2021 7 uren geleden, tvc15 zei: De elektrische kachel in de Passat GTE is ook een stuk minder efficient dan in deze Tesla (geen heat pump). Ik denk dat je batterij in 2-3 uur leeg is. Maar als je het zeker wilt weten: probeer het eens . Overigens is contact aan alleen niet genoeg, de elektrische kachel begint pas te werken als je de auto “start”, dus in de stand waarin je kunt rijden. Hihihi dus wilt zeggen dat ik niet kan kamperen met de passat 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten