Ga naar inhoud
  • 0

Instrumentenpaneel


janpieter

Vraag

Goedenavond,

 

Ik heb een mooie mod gekocht namelijk een kleuren instrumentenpaneel (3C8 920 880F) met blauwe wijzernaalden. Nu wil ik de monteren in mijn Passat 3C 2007, ik heb al gezien dat ik een ander afdekpaneel nodig heb maar is er nog meer nodig om dit werkend te krijgen? Verkoper zij dat het plug en play was maar ik ben bang dat dat niet zo is! Misschien kunnen jullie me verder helpen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Janpieter30454ebf9765b2954721500238a78873.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

@wulfke ik heb er inderdaad ook acc op zitten heb zilvergrijze panelen erin zitten.
@dieseltje ik heb beschikking over een vcds had al gezocht hoe dat werkt. Dat moet wel lukken denk ik

Voor de gateway zal ik Op marktplaats zoeken dat moet wel te vinden zijn


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 minuten geleden, janpieter zei:

Dan zal ik een verloop nodig hebben van 36 naar 32 pins?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zal wel goedkoper te verkrijgen zijn maar zoiets moet je dan

https://www.vagshop.nl/products/Passat-3C{47}-CC-kleuren%2dteller-adapter-voor-Highline-display.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Succes ! Gateway kan je eventueel vinden bij onderdelenlijn, LVS carparts, bm onderdelen, bm parts, FZN parts..

Hier nog even wat ivm de gateway en ACC

https://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/42094-acc-foutmelding-na-upgrade-can-gateway/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Verloop heb ik al gevonden en besteld via Alie gezien ik acc erop heb zitten ga ik morgen eerst maar eens kijken wat voor gateway erin zit. Dashboardpaneel heb ik ook al gevonden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan op onderdelenlijn niet de juiste vinden maar heb zojuist op e-bay er 1 gevonden en die zou ik met een dag of 3 in huis moeten hebben dus komt wel goed kom steeds weer een stapje verder


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden