Opeens kreeg ik gister een melding op t dashboard: kuhlmittel prufen..
Alles gecontroleerd maar er zat gewoon nog voldoende vloeistof in.
Ik kom savonds thuis van de kleine ophalen en opeens rookvorming uit mijn motorkap.. koelvloeistof is aan het borrelen, linker ventilator blijft draaien rechter doet niks blijft steeds hangen (weet niet of dit normaal is?) Temperatuur blijft 90 graden??!! Klopt dus ook niet voeler of sensor kapot ik heb geen idee??!!
Auto laten afkoelen en 4 uur later eens gekeken, blijkt hele reservoir leeg te zijn.. bijgevuld en laten staan.
Vanochtend even gekeken reservoir zat nog vol dus maar naar de garage gereden (10km) bij aankomst weer hetzelfde borrelen en rook.
Garagehouder heeft met een of andere vloeistof getest of koppakking kapot is en dat blijkt nu dus het geval te zijn...
Wat zijn de kosten van een koppakking revisie en waar moet ik dit laten uitvoeren en kan er meer schade zijn zoals, zuigers, verstuivers etc etc...
Vraag
Vw W8
Beste leden,
Opeens kreeg ik gister een melding op t dashboard: kuhlmittel prufen..
Alles gecontroleerd maar er zat gewoon nog voldoende vloeistof in.
Ik kom savonds thuis van de kleine ophalen en opeens rookvorming uit mijn motorkap.. koelvloeistof is aan het borrelen, linker ventilator blijft draaien rechter doet niks blijft steeds hangen (weet niet of dit normaal is?) Temperatuur blijft 90 graden??!! Klopt dus ook niet voeler of sensor kapot ik heb geen idee??!!
Auto laten afkoelen en 4 uur later eens gekeken, blijkt hele reservoir leeg te zijn.. bijgevuld en laten staan.
Vanochtend even gekeken reservoir zat nog vol dus maar naar de garage gereden (10km) bij aankomst weer hetzelfde borrelen en rook.
Garagehouder heeft met een of andere vloeistof getest of koppakking kapot is en dat blijkt nu dus het geval te zijn...
Wat zijn de kosten van een koppakking revisie en waar moet ik dit laten uitvoeren en kan er meer schade zijn zoals, zuigers, verstuivers etc etc...
WAT MOET IK NU DOEN???!!!
43 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten