Ga naar inhoud
  • 0

Radio actief laten


koert

Vraag

In mijn GTE 2016 zit n Disc.Media met apple carplayfunctie. Nu erger ik me elke keer dood als ik bij n pomp stop of n andere korte stop maak dat de radio afsluit en de hele verbinding met carplay nadat ik weer weg wil rijden opnieuw opgestart moet worden en dus ook mn route in Googlemaps weer uit staat etc..Is er een mogelijkheid om de radio na uitstappen en contact uit bijv nog 10 min actief te laten of anderszins actief te laten tot ik weer instap ?..

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hmm... Eerlijk gezegd nooit opgelet toen ik die aantal keren AndroidAuto heb gebruikt. Naar mijn weten blijft het laatst openstaande scherm altijd open staan, ookal heb je de verbinding verbroken.
Als ik het niet vergeet, zal ik het van de week even testen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
als je op de on/off knop drukt moet deze bij contact uit nog minimaal een half uur blijven spelen. Lijkt mij lang genoeg om te kunnen tanken.

Zojuist de oplossing van dieseltje geprobeerd en warempel ....probleem opgelost,alles bleef netjes aan,ook carplayNooit in me opgekomen haha..Zo zie je maar hoe handig zo'n meedenkend forum is en hoe eenvoudig de oplossing kan zijn!
Thanks weer allemaal


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden