Ga naar inhoud
  • 1

Binnenverlichting GTE


Daans Passie GTE

Vraag

Beste allemaal, 

Ik heb een Passat GTE highline executive plus uit 2016 met originele blauwe sierverlichting op de deurpanelen. Loopt er ook een sierverlichting over het dashboard die kan branden zoals op de deurpanelen? 

Ik stel deze vraag omdat ik een foto op Facebook tegen kwam waarbij op het dashboard ook deze blauwe sierverlichting brand (zie foto toegevoegd van Facebook). Bij mij is dat dus alleen op de deurpanelen. 

Mvgr Daan 

Screenshot_20201205-002321_Facebook.jpg

aangepast door Daans Passie GTE
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is al veel over geschreven..

Je moet een andere set lijsten aankopen (best 2de hands want nieuw is #@$€€€ duur). Die hebben een extra stripje erin waar het licht door straalt. Dan moet je nog 2 ledjes met bijhorende stekker en pinnen kopen. Dan is het een kwestie van monteren en aansluiten. 

Als je echter een inleg hebt met een bepaald patroon dan zou het kunnen dat deze niet met deze optie is geleverd. Dan kan je nog het chroom deel met de lichg geleider demonteren en overzetten naar je huidige inleg set. Deze zijn niet zomaal klik uit en klik in maar zijn plastiek gesoldeerd en vraagt wat meer werk dan.

Ligt bij mij ook nog te wachten bij mij om in te bouwen.

Succes

20201119_141110.thumb.jpg.b1e717c972c66e9e45e9bff439b2f976.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, wulfke zei:

Is al veel over geschreven..

Je moet een andere set lijsten aankopen (best 2de hands want niet is #@$€€€ duur). Die hebben een extra stripje erin waar het licht door straalt. Dan moet je nog 2 ledjes met bijhorende stekker en pinnen kopen. Dan is het een kwestie van monteren en aansluiten. 

Als je echter een inleg hebt met een bepaald patroon dan zou het kunnen dat deze niet met deze optie is geleverd. Dan kan je nog het chroom deel met de lichg geleider demonteren en overzetten naar je huidige inleg set. Deze zijn niet zomaal klik uit en klik in maar zijn plastiek gesoldeerd en vraagt wat meer werk dan.

Ligt bij mij ook nog te wachten bij mij om in te bouwen.

Succes

20201119_141110.thumb.jpg.b1e717c972c66e9e45e9bff439b2f976.jpg

Dit staat ook nog op mijn lijstje maar dan voor de B7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Daans Passie GTE zei:

Ofwel vanaf fabriek werkt het sowieso niet, begrijp ik dat goed? Of zijn er wel uitvoeringen waarvan het vanaf fabriek werkt? 

 

 

Er zijn er die het af fabriek hebben, de set die ik heb gekocht kwam uit een B8 2016 GTE maar wel met de ambiente plus optie (RGB leds erin).

Maar volgens mijn info is niet elke soort inleg is verkrijgbaar met de optie verlichting. Ik heb geborsteld alu (daytona Brushed) en deze is ook verkrijgbaar met de optie verlichting. Maar bvb de inleg Alu downtown ovals niet.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden