Ga naar inhoud

PIO mobiele en vaste flitspalen met geluid


Jim78

Aanbevolen berichten

Wel wat kort door de bocht door te stellen dat het forum niet meer zo actief is. Denk dat je de verwachting tav jouw vraag wat moet bijstellen.

De gemiddelde automobilist heeft tegenwoordig Flitsmeister als assistent en die biedt een veel grotere accuratesse voor vaste en nog veel interessanter, mobiele installaties. Die locaties veranderen immers ook met enige regelmaat

Wellicht kan je in het door @wulfke gedeelde topic jouw info delen? Dan heeft degene die dat in de (nabije) toekomst zoekt ook meer actuele info beschikbaar. 

Just my 2 cents.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Hans,

Ik loop al wat jaren mee op dit forum. Zie ook mijn diverse grote projecten uit het verleden.

Ik baseer mijn mening zeker niet op alleen dit onderwerp.

Ik trek mijn conclusie ook basis van afgelopen Posts van mij en nieuwe Posts van overige . Ik vergelijk deze met jaren terug.

De oudere garde kan dit zeker bevestigen.

Ik denk eerder dat jij je mening mag bijstellen.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar rond deze tijd van het jaar ben ik ook op zoek gegaan naar POI's voor de DP, helaas ook uit mogen vinden dat er nauwelijks iets over te vinden is. Dit komt o.a. ook doordat Flitsmeister een hele goede app is die haast iedereen wel gebruikt waardoor flitser POI's voor de DP overbodig worden. Of te wel op dit gebied geef ik HansJan gelijk. Het gebruik van Flitsmeister zou ik je ook zeker aanraden, als je dit nog niet doet. Flitsmeister werkt zelfs met Apple Carplay, met AndroidAuto nog niet helaas.

Maar... ook jij hebt gelijk, het forum is niet meer zo actief/druk bezocht als toen het destijds was. In de tijden van de 3C was het net de gouden eeuw hier. Mensen stappen eenmaal over op wat anders, sommige blijven rondhangen en van de ander hoor je niks meer van (hier op het forum). 

 

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik persoonlijk merk is dat het verloop op dit soort forums (heel) groot is. Er is een harde kern, trouwe bezoekers en voorbijgangers. De één doet dat puur uit eigen belang (info inwinnen), de ander krijgt en geeft. Dat gecombineerd met een sfeer.

Je stelt een vraag over een onderwerp dat vermoedelijk niet (meer) zo levendig is, dan is er een gerede kans dat de response onder de maat blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden