Ga naar inhoud
  • 0

Geschakelde plus op stekker climatronic voor luchtsensor


lonnebol

Vraag

Ik moet nog steeds de plusdraad voor de luchtkwaliteitssensor voor de derde generatie climatronic aansluiten. Nu weet ik dat dit kan op de zekeringhouder, maar dat vind ik eigenlijk niet zo'n mooie oplossing. Liever slaat ik hem aan op de geschakelde plus van de climatronic zelf. Dan zit daar allemaal samen en heb ik niet één zekering voor de sensor nodig of het samen met iets dat niets met de climatronic te maken heeft. De draad ligt ook al bij de climatronic.

Nu heb ik even het stroomdiagram bekeken en ik geloof dat ik op de 20-polige stekker pin 16 moet hebben als geschakelde plus. Kan iemand mij bevestigen dat dit correct is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
8 uren geleden, Diver zei:

Kijk hier eens Staat in de KB

Deze had ik inderdaad al gevonden. Helaas kan ik de pfd niet downloaden, maar ik geloof wel dat ik deze dus al heb. Hierin wordt gesproken over pin 12 op de 20-polige stekker. Echter is pin 12 bij mij niet bezet. Vandaar mijn vraag.

 

3 uren geleden, wulfke zei:

Een meettoestel kan zekerheid bieden.

Kan ik het meten als de stekker eruit is? Dus de unit niet aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 minuut geleden, lonnebol zei:

Deze had ik inderdaad al gevonden. Helaas kan ik de pfd niet downloaden, maar ik geloof wel dat ik deze dus al heb. Hierin wordt gesproken over pin 12 op de 20-polige stekker. Echter is pin 12 bij mij niet bezet. Vandaar mijn vraag.

 

Kan ik het meten als de stekker eruit is? Dus de unit niet aangesloten.

Je moet meten in de zekering kast met het contact aan en daarna met contact uit, dan weet je wat de geschakelde + is. Als je een mail adres stuurt via PB stuur ik alles wat ik hen over de sensor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden