Ga naar inhoud
  • 0

Passat 2.0 fsi nieuwe nokkenas ketting


rbuis78

Vraag

Heren,

hopelijk kunnen jullie mij helpen, zojuist nieuwe nokkenas ketting geplaats, met blokker tool op nokkenas.

 

ketting eerst op de nokkenas versteller gelegd en daarna op andere tandwiel en boven zijde strak versteller er op en aangedraaid.

alles weer netjes dicht gemaakt en gestart.

nu krijg ik ineens fouten op mijn nokkenas regelklep.

motor heeft geen vermogen en loopt niet fijn, lijkt zwaar te lopen.

krijg de melding gereset maar blijft terug komen.

 

komt het door de nokkenas regelklep dat motor ineens geen vermogen levert?

graag dringend hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
59 minuten geleden, rbuis78 zei:

Wulfke waar haal jij die tekening vandaan?

ik tikte gewoon wat zoektermen in op google..ik heb daar geen ETKA of ELSA voor nodig 😁 er staan in dat topic nog wel wat foto's (je moet mogelijks onderaan de vraag op "see more" toets klikken)

zie dit linkje waar ik het plaatje vandaan heb

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik tikte gewoon wat zoektermen in op google..ik heb daar geen ETKA of ELSA voor nodig  er staan in dat topic nog wel wat foto's (je moet mogelijks onderaan de vraag op "see more" toets klikken)
zie dit linkje waar ik het plaatje vandaan heb
Maar jij kan ook goed zoeken, en vindt dingen die andere niet kunnen vinden.

via tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo alles opgelost had hem 1 tandje verkeerd staan alles goed gezet en, aaaaaah motortje loopt heerlijk rustig geen dieseltje meer.

volgende projectje is Auto hold knop inbouwen heeft iemand deze nog dan graag, en zit eraan te denken om de EGR eruit te halen.

heeft iemand stage 1 tuning welleens gedaan en is hierverschil in en merk je verschil met EGR alleen al te verwijderen?

 

iedereen zover alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden