Ga naar inhoud
  • 0

Noodloop bij starten


jan1958

Vraag

Goede morgen mede forumleden,

Mn passat 2,0 tdi bkp 2006 km 305000 start de laatste tijd in noodloop. Er brand geen storingslampje.

 

Vlgs garage zitten de vanen gewoon los. Start goed rijdt goed turbo werkt prima vanaf onderin......

Opnieuw starten en weer volle turbowerking.  Paar weken geleden paar dagen achter elkaar gehad en toen pas melding emissions. Fouten verwijderd en ging weer als de brandweer...

Wie kan mij de goede kant op wijzen ??  Of zal ik eerst nog met forte aan de gang gaan ?

 

Hoor graag jullie adviezen

Jan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

idd uitlezen, meestal is bij turbo problemen de foutmelding "Laaddruk overschreden"

Ook kijken of je kunt achterhalen of het nog de 1e turbo is, wat ik me nauwelijks kan voorstellen....

Wel vreemd dat ie bij starten in noodloop gaat en het lampje met gloeispiraaltjes (Logo Vinniepillon😂) niet brandt???

Mijn turboprobleem wat Martijn aangeeft had ik alleen met het trekken van de caravan zie mijn topic.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat is wel heel bijzonder, toch eerst maar uitlezen, wanneer er Turbogerelateerde storingen uitkomen dan hoef je niet ver te zoeken denk ik. 

Vind alleen het in noodloop gaan bij het starten vreemd, er zou normaal altijd het lampje motorstoring moeten branden.

Je kunt met forte met warme motor eens flink in de toeren gaan blazen maar daarmee repareer je niet echt een turbo van deze leeftijd.

Plaats de foutcodes maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden