Ga naar inhoud

Virtuel cockpit achteraf inbouwen op Passat GTE


Jim78

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Groovejunk zei:

Volgens mij zit er in Den Haag een tent die dat wel kan, ik ben het iig ergens eens tegen gekomen. Beetje vaag, maar wellicht dat Google je verder kan helpen.

Zou dat toevallig @Rainesh kunnen zijn 🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jim78 zei:

 

Dag allen

 

Wie kan mij verder helpen om een Passat GTE een virtuel cockpit AID in te bouwen

 

Ik hoor graag van jullie

 

Gr jim

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Of hier https://www.cartronic.nl/volkswagen/passat-b8/

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Jim78 zei:

Ok maar , zijn er evt forum leden die dit gedaan hebben?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Als er al een forumlid is die het gedaan heeft, dan heeft hij dat hier nog niet vermeld.

Juist vanwege het feit dat sommige mods/upgrades erg complex (en dus erg duur) kunnen zijn is het bij een B8 raadzaam vooraf goed na te denken welke opties je in je B8 wil hebben, voordat je hem aanschaft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AID kost zelf al rond de 700eur 2de hands. Voor de GTE moet je dacht ik er specifiek 1tje uit een GTE hebben. Ook moet de donor teller een kilometerstand hebben die lager is dan je huidige kilometerstand. Er moet ook MOST bus voorhanden zijn voor de AID. Dat is de info welke ik van de tellergoeroe Bonny meekreeg. Om die redenen heb ik zelf voor een passat gekozen welke al een AID erin heeft zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen GTE, maar je vraag was of iemand ervaring had met het inbouwen dus veronderstelde dat je de onderdelen al had.

Hier 1tje op ebay met relatief lage kilometerstand. Bonny vertelde dat hij een tooltje had om de kilometers te laten oplopen. Zelf ingeven kan niet en ook de dealer kan dit niet ingeven of aanpassen.

AID gte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd effe Bonny gesproken en kreeg hetzelfde verhaal als Wulfke te horen.

Nu even een artikel nrs voor de GTE uitzoeken

Mocht iemand iets weten dan graag.

Ps mijn teller km stand staat tussen 110000 en 120000.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, wulfke zei:

Heb ik het nu verkeerd of is de BM parts teller nu een Engelse versie ? Weet niet of dit wat uitmaakt of dat er verschil in zit tussen een LHD of RHD teller.

Waar baseer je dit op Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden