Ga naar inhoud

Passat B8 GTE verlagen


Jim78

Aanbevolen berichten

Dag allen,

 

Ik heb jullie advies nodig mbt het verlagen van mijn Passat B8 GTE sedan. Hij staat nogal hoog. Het hoeft ook niet te laag ivm grote van gezin.

 

Wat is goed ?

 

Welk merk ?

 

Bestaat er 20/20 setje of is 30/30 de vanaf

 

Hoor graag van jullie

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het goedkoopst is een setje GOEDE verlagingsveren, daarna komt een set schokdempers met dezelfde veren.

Veren varieren van een 150-200 euro excl. montage en uitlijnen. Een complete set dempers met veren ga je naar 300-500 eu excl.
Zijn je dempers nu al slecht, zo ik gaan alles in één keer te doen en met goede veren kun je prima originele dempers gebruiken.

Ik rij in een TDI, maar er zijn er een aantal met een GTE die de auto verlaagd hebben met alleen veren. Ik heb originele dempers met Eibach Pro kit veren en dat bevalt prima. De verlaging is 30mm voor en 25mm achter, lekker bescheiden en prima comfort. Daarnaast wordt H&R veel gebruikt of Vogtland of KW. Misschienn kun je eens meerijden met een forumlid bij je in de buurt.

Voor montage kan je hier op het forum ook prima terecht bij een aantal leden. Succes!

sebring1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje beiden, ik denk dat ik voor alleen veren zal gaan.

Mag ik vragen waarom onderscheid in voor en achter 30/25 en niet 30/30.

Ik wil juist dat voor en achter evenveel verlaagd zijn en evenveel ruimte in de wielkast houden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden