Ga naar inhoud
  • 0

coming home verlichting


pokie

Vraag

Op mijn passat B8 zit coming/leave home verlichting.Deze heb ik alle 2 ingesteld (in de radio) op 30 sec. Nu doe ik als thuis kom de deuren op slot en dan gaat verlichting gelijk uit.

Dit hoort toch niet zo.

Iemand een idee wat ik niet goed doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

moet je even aan de groot licht hendel trekken om het te activeren. Staat ook vermeld in de auto handleiding

Je kan het wel op automatisch zetten dmv vcds. Dan gaat het automatisch en moet je het niet activeren via de groot licht hendel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 27-9-2020 at 12:09, pokie said:

Dus als ik het goed begrijp iedere x met uitstappen in het donker moet je eerst aan de groot licht hendel trekken en dan uitstappen .

En als je deuren dan op slot doet dan blijven de lampen branden . (coming home)

Heb je 't zelf al getest? Heb het nog niet getest namelijk. Ben ook benieuwd of het elke keer moet of dat het slechts eenmaal nodig is om de functie te activeren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals ik voorgaande schreef,

U kan het met vcds (laten) programmeren dat het constant aan staat en dat u niet meer aan de hendel hoeft te trekken.

  1. STG 09 (Bordnetz) auswählen
  2. STG Zugriffsberechtigung -> Funktion 16
  3. Freischaltcode 31347 eingeben
  4. STG Anpassung -> Funktion 10
     
  5. (1) Komfortbeleuchtung-Coming Home Verbaustatus auswählen
  6. Wert auf automatisch anpassen

    Standardwert: manuell

https://www.stemei.de/pages/coding/vw-passat-b8/coming-home-automatisch-aktivieren.php

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 24-2-2021 at 19:22, pokie said:

ja het werkt 

Maar ik vind wel omslachtig ,iedere x als je uit stapt ff groot licht ff aantikken.

Eens. Weet ik nu ook dat ik 't elke keer moet doen. Als ik aan m'n mods begin dan vragen of dit direct op automatisch gezet kan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden