Ga naar inhoud
  • 0

Passat b8 2.0 tdi 150pk start Probleme


Ha62

Vraag

Beste leden Ik ben nieuw op deze form heb een probleem met mijn passat 2015 2.0 tdi met koudemotor start die niet in één keer met 2 of 3 keer proberen dan start die wel dan komt op beeldscherm start stop probleem deze probleem heb ik al sinds 7 manden ben verschillende garage geweest niemand kan wat vinden met uit lezen geeft die ook niets aan ben by dealer geweest nokkenas vervangen diesel druk regelaar vervangen en nieuw accu hebben ze in gezet toch probleem niet opgelost wat kan het zijn beste monteurs hobbyisten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur geleden, Vinniepilon zei:

Als de motor warm is slaat hij wel meteen aan? Loopt de motor ook goed, zonder haperingen, goed vermogen etc. Hoe is verder de staat van onderhoud, filters etc op tijd vervangen. Is het probleem ineens ontstaan of geleidelijk?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

"Laatst bezocht 11 oktober" 

Per toeval had ik eergisteren contact met een Roemeen die hetzelfde probleem had. Hij heeft naast een nokkenasbehuizing ook een nieuwe nokkenasmodule moeten plaatsen, omdat deze niet meer gesynchroniseerd stond of iets in die zin. Hij zei ook dat het vervangende onderdeel ondertussen is gemodificeerd.

aangepast door Ozzy
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden