Ga naar inhoud
  • 0

Draadloze lader telefoon.


Eriktimmerman

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

volgens mij (corrigeer me als het niet correct is) is er verschil tussen het model met en zonder rookgedeelte. Ik heb namelijk een telefoon voorbereiding erin zitten (volgens mij iets met een antenne versterker) en een usb-aansluiting voorin. heb dit ook al anders gezien in een passat zonder het rookgedeelte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Freggel

het zal aan mij liggen, maar ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden. Heb zelf een iPhone 11 en in middels ook een wireless carplay module voor iPhone die erg goed bevalt. Daarom zoek ik nu nog een QI lader voor iPhone, om in mijn b.o.d.a.c. te maken.

maar weet dus niet of draadloosladen wel of niet met een “boek” hoesje kan. 

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op mij bureau staat een QR-lader waar ik mijn mobiel inclusief hoesje opzet en dan gewoon wordt opgeladen. In de auto zit ook een QR-lader, maar daar past mijn mobiel niet op, omdat daar de usb-aansluiting in de weg zit. (Iphone XR)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur terug, dieseltje zei:

Wat dom…. Heb je dus geen f@&k aan

Klopt Alle. De een kan wel met hoes de ander weer niet. Zou gewoon in een telefoon winkel aantal versies testen en degene die je hoes aankan kan je dan kopen of online bestellen.

Heb dus ook het probleem dat ik hoes van telefoon moet halen om ye kunnen laden. Nou gewoon kabel eraan pluggen maar in mijn geval. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
1 uur geleden, dieseltje zei:

Wat dom…. Heb je dus geen f@&k aan

Sommige telefoons kunnen het weer wel, ook is het afhankelijk van (de dikte van) je hoesje. 

In het algemeen zegt men dat het niet (goed) werkt met hoesje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
10 hours ago, dieseltje said:

@Freggel

het zal aan mij liggen, maar ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden. Heb zelf een iPhone 11 en in middels ook een wireless carplay module voor iPhone die erg goed bevalt. Daarom zoek ik nu nog een QI lader voor iPhone, om in mijn b.o.d.a.c. te maken.

maar weet dus niet of draadloosladen wel of niet met een “boek” hoesje kan. 

Oeps, nee hoor, het ligt aan mij. Ik antwoordde op de oorspronkelijke vraag maar ik zie nu dat die vraag al ruim een jaar oud is... Mijn eigen telefoon ondersteund geen draadloos laden dus ik kan het ook niet zelf testen. Ik mis het niet want bij langere ritten wordt de telefoon toch ingeplugd voor navigatie.

aangepast door Freggel
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden