Ga naar inhoud
  • 0

1.4tsi 122pk dsg7 foutcode 01315


mischa1974

Vraag

Hoi allemaal.

 

Wilde vanavond gaan tanken met de auto van de vrouw, start de auto niet. Melding was 'electronic brake error', maar uiteindelijk bij bovenstaande code uitgekomen. Geen communicatie met de versnellingsmodule.

 

Iemand hier ervaring mee? Eventuele oplossingen? Heb Gerrit speek al gecheckt ...

 

Alvast bedankt!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
21 uren geleden, mischa1974 zei:

Auto staat nu bij de garage waar ik altijd heen ga. Hebben een nieuwe besteld in DE. Afhankelijk van de staat van de koppelingsplaten worden die ook meegenomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

je kan de staat van de koppelingsplaten alleen met de computer uitlezen, wil je ze vervangen dan moet de bak eraf, voor alleen de mechatronic hoeft dat niet.
Voor de koppelingsset moet je wel speciaal gereedschap hebben om deze af te kunnen stellen en naderhand een computer om de basisafstelling te doen..

In principe kan je, als je de koppelingsset uitgebouwd hebt, deze niet meer terugmonteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Auto is weer thuis. Inderdaad mechatronic kapot. Deze is vervangen, bak gecontroleerd en alles is weer OK. Wel loop ik nu scheef door de ribben die uit mijn lijf zijn... Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Al met al net geen €2000 kwijt.

Op naar het volgende euvel. Solardakje gaat niet open en dicht, maar de ventilatie werkt wel als hij in de zon staat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden