Ga naar inhoud

Heatsink

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik hoop niet dat ik naar de bekende weg vraag. Het gaat overigens om een Polo maar voor mijn Passat loop ik hier ook wel eens tegenaan en wil in de toekomst begrijpen hoe dit nou precies functioneert. Ik begrijp waar de PR-nummers voor staan en ook hoe/waar ik de bijhorende informatie kan vinden

Mijn vraag is als volgt: Hoe weet ik nu (in dit geval) welke brandstoffilter geschikt is voor de 2011 Polo Comfortline 6R1(3E4) met motorcode CGGB

Ik heb op de sticker gekeken in de kofferbak maar de vermelde PR codes vind ik hier niet op terug. 

Wat zie ik nu over het hoofd en hoe weet ik in de toekomst welk onderdeelnummer betrekking heeft op de VAG die voor me staat.

 

image.thumb.png.6809797c5d42a79a041c63cc43b61202.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

weet niet of dit wat is maar hiermee heb ik redelijk wat PR nummers kunnen achterhalen welke op mijn wagen sticker staan in het onderhoudsboekje.

via de excel file link kan je makkelijk de zoekfunctie gebruiken van excel en hierin het PR nummer zetten en zoeken.

Vag option code list

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wulfkeSuper bedankt! Dat is inderdaad erg handig. Ik kan daarin de PR codes die op websites als 7zap vermeldt worden inderdaad in terug vinden. Daar ik weet dat de CGGB geen FSI motor is, weet ik nu welke filter ik nodig heb. Bedankt voor het meedenken en de link

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden